شناسهٔ خبر: 67280880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مالک جدید باشگاه استقلال چه می کند؟

نزدیک به سه هفته از پایان لیگ می گذرد و هنوز خبر تازه ای از باشگاه استقلال در مورد آینده این تیم برای فصل آینده شنیده نمی شود.

صاحب‌خبر -

جلسه هلدینگ خلیج فارس با اعضای حال حاضر باشگاه از سرپرست باشگاه گرفته تا اعضای هیات مدیره کنونی استقلال ۱۱ روز پیش برگزار شد و در آن جلسه مقرر شد که ظرف مدت دو هفته سهام داران باشگاه از هلدینگ های مختلف نفرات خود را برای عضویت در هیات مدیره باشگاه معرفی کنند تا سپس پس از معرفی برای اعلام نهایی اعضای هیات مدیره و سپس انتخاب مدیرعامل تصمیم گیری نهایی انجام شود. اما در طول این یازده روز چه گذشته؟ مدیرعامل چه شد؟ ماندن یا نماندن کادرفنی و بازیکنانی که شاید در لیست باشند و شاید در لیست مازاد، بازیکنان جدید، این همه هوادار منتظر....

باشگاه استقلال هنوز تکلیف خود را در رأس مدیریت مشخص نکرده  چه برسد به کادرفنی و سپس بازیکنان، برای همین این فرصت و زمانی که از نظر هواداران آبی همین طور مثل برق و باد در حال حرکت است. زمان طلایی که استفاده از آن می تواند یک فصل پرامید و درخشان را بسازد و عدم استفاده از این زمان می تواند نتایج بد و جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

حال هنوز مشخص نیست که در این ۱۱ روز سپری شده آیا مالک جدید باشگاه استقلال همین طور ساکت و بدون نتیجه باشگاه و تیم خریداری شده خود را رها کرده یا به قول معروف در حال حرکت با چراغ خاموش هستند و برنامه های خوب و امیدبخشی برای باشگاه استقلال دارند!

کاش خیلی زود خیال هواداران این تیم از این همه سکوت دیوانه وار با یک نتیجه درست و خبرهای خوب و خوش راحت شود. انگار حتی با خصوصی شدن باشگاه استقلال قرار نیست اتفاقات خوشایندی خیال هواداران این باشگاه را آسوده کند و به قول معروف هیچ آبی از سوی مالک جدید باشگاه گرم نمی شود و داستان هر فصل همین طور در حال تکرار است. 

نظر شما