شناسهٔ خبر: 67280713 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

گرنت پژوهشی جامپ تمدید شد

صاحب‌خبر -
گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی)، به‌ عنوان اولین گرنت معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان تا پایان تیر ماه تمدید شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، این گرنت که 15 فروردین‌ماه 1403 رونمایی شد، درنظر دارد با حمایت و تشویق دانشجویان و استادان دانشگاه‌‌ها و موسسات پژوهشی کشور، در راستای خلق و بالندگی ایده‌های پژوهشی نوآورانه و پربار گام بردارد.

معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان براساس مأموریت محوله، به منظور خلق و بالندگی ایده‌های پژوهشی نو و در چارچوب اولویت‌های علمی و مدیریت کشور عزیزمان ایران، حمایت مالی و معنوی ویژه‌ای را از استادان و دانشجویان در قالب اولین فراخوان گرنت پژوهشی جامپ (جایزه ایده ممتاز پژوهشی) JUMP تعریف کرده است.

این گرنت، فرصتی را در اختیار پژوهشگران علاقه‌‌مند می‌گذارد تا در اولین دوره این رویداد، ایده‌های تحقیقاتی خود را در زمینه مگاترندهای مطرح دنیا در سه حوزه سلامت و پزشکی، مطالعات شهری و اقتصاد و هنر ارائه کرده و در راستای تحقق آن‌ها گام بردارند.

گرنت جامپ، پس از انتخاب ۱۰ ایده برتر و اهدای ۵ گرنت ۳۰۰ میلیون ریالی به استادان و ۵ گرنت ۱۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان، با انعقاد قرارداد همکاری مشترک با ایده‌پردازان برتر برای پیاده‌سازی ایده‌ها و ارائه حمایت‌‌های مالی و معنوی، آنها را در ادامه مسیر پژوهشی همراهی می‌کند.

دانشجویان و استادان علاقه‌مند می‌توانند پروپوزال‌های پژوهشی مرتبط با اولویت‌ها و محورهای تعیین شده را تا پایان تیرماه 1403 در وب‌سایت جامپ به آدرس https://jdisf.ac.ir/jump ارسال نمایند، همچنین برای اطلاعات بیشتر با شماره 09050525686 تماس حاصل کرده و یا با پشتیبانی گرنت جامپ از طریق شبکه‌های اجتماعی این شماره (ایتا، تلگرام و واتس‌آپ) طی ساعات 8 تا 16 ارتباط بگیرند.

گفتنی است، اولویت‌های مربوط به فراخوان، فرم‌ها، دستورالعمل‌ها و راهنمای متقاضیان هم‌اکنون در وب‌سایت رویداد قابل مشاهده است.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما