شناسهٔ خبر: 67280708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

باقری: مسئولیت عواقب تصمیم کانادا بر عهده دولت آن خواهد بود

سرپرست وزارت امور خارجه اقدام خصمانه کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه را تحرکی بدسگالانه و ناقض اصول و قواعد حقوق بین‌الملل و هدیه‌ای به رژیم صهیونیستی دانست.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اقدام خصمانه کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد که عواقب این تصمیم بر عهده دولت کانادا خواهد بود.

به گزارش مشرق، وی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: اقدام غیرقانونی کانادا در تروریستی توصیف کردن بخش لاینفک نیروی رسمی نظامی جمهوری اسلامی ایران که نقشی بی بدیل در دفاع از امنیت ملی و تمامیت سرزمینی ایران عزیز و حراست از امنیت و ثبات منطقه و مقابله با تروریسم داعشی داشته و دارد، تحرکی بدسگالانه و ناقض اصول و قواعد حقوق بین الملل، هدیه‌ای سخیف به رژیم «نسل کش»، تروریست‌ها و دیگر دشمنان صلح و ثبات منطقه‌ای است.

باقری تصریح کرد: مسئولیت عواقب این تصمیم تحریک‌آمیز و غیرمسئولانه، بر عهده دولت کانادا خواهد بود.

سرپرست وزارت خارجه در آخر نوشت: همه دشمنان از تو پر بیم باد، دل بدسگالان به دو نیم باد!

روز گذشته دولت تروریستی کانادا که خود یکی از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و پناهگاه منافقین و اختلاسگران محسوب می‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی اعلام کرد.

دومینیک لبلانک، وزیر امنیت ملی کانادا گفت که در نتیجه این تصمیم فرماندهان و نیرو‌های سپاه پاسداران از ورود به خاک کانادا منع و در صورت حضور در این کشور ممکن است درباره اقامت آن‌ها تحقیق و در صورت لزوم اخراج شوند.

نظر شما