شناسهٔ خبر: 67280569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

زیرساخت های ارتباطی شعب اخذ رأی خراسان جنوبی فراهم شده است

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: ارتباطات ثابت و همراه در شعب اخذ رأی استان برقرار شده و اکنون مشکلی به لحاظ زیرساخت ارتباطی نداریم. رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: ارتباطات ثابت و همراه در شعب اخذ رأی استان برقرار شده و اکنون مشکلی به لحاظ زیرساخت ارتباطی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ سید محمد رضا طالبی روز چهارشنبه در ستاد انتخابات استان افزود: زیرساخت ارتباطات برای اخذ رأی مردم بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه دستگاه‌های متولی پای کار هستند. 

وی گفت: دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌های مورد نیاز به اندازه کافی از مرکز به خراسان جنوبی منتقل و تأمین شده‌ است که در زمان مقتضی به فرمانداری‌ها منتقل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر همراهی و تعامل همه متولیان در زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در استان بیان کرد: مسئولان شعب باید رأی تک تک افراد را حتی در مناطق دوردست اخذ کنند.

وی با اشاره به تشکیل منظم جلسات ستاد انتخابات استان افزود: با اقدامات انجام شده و پیش‌ بینی‌های صورت گرفته آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد و نیروی کافی برای تأمین امنیت انتخابات نیز توسط فراجا تأمین شده است.

طالبی عنوان کرد: پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری انتخابات توسط کمیته پشتیبانی انجام شده و عمده پشتیبانی‌ها به صورت متمرکز انجام می‌شود.

به گفته وی؛ رصد و مراقبت‌های امنیتی و انتظامی انجام می‌شود و تاکنون در این خصوص مشکلی نداشته‌ایم اما رصد و مراقبت‌ باید مداوم باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: همه حفاری‌ها در هفته منتهی به هشتم تیرماه تعطیل و به بعد انتخابات موکول شود.

وی با ذکر این نکته که صندوق‌ها حداقل ۲ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی در شعب مستقر شود تا اعضای شعبه مقدمات لازم برای رأی گیری را فراهم کنند، متذكر شد: نباید شعبه‌ای داشته باشیم که صندوق‌ها بعد از ساعت ۶ صبح روز انتخابات در محل مستقر شده باشند. طالبی عنوان کرد: تا هشتم تیر مناسبت‌ های خوبی داریم که باید از این ظرفیت برای افزایش مشارکت در انتخابات نهایت بهره‌ برداری را داشته باشیم.

به گفته وی؛ مجریان و ناظران حق ندارند له یا علیه نامزدی موضع گیری کنند اما در مورد مؤلفه‌های کلی انتخابات از جمله مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت همه ما مسئول هستیم.

معاون سیاسی استاندار گفت: اقدام مدیران برای انعکاس عملکردها و پروژه‌ های عمرانی استان در راستای افزایش امید آفرینی در جامعه مؤثر است.

وی اظهار کرد: اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری فقط با کارت ملی یا شناسنامه انجام خواهد شد و چنانچه شناسنامه افراد قدیمی است حتماً کد ملی خود را به همراه داشته باشند.

طالبی گفت: اداره‌ کل ثبت احوال استان تا پایان روز رأی گیری، آمادگی کامل ارائه خدمات در دو شیفت را دارد.

به گفته وی؛ سامانه‌های مختلف در موضوع انتخابات برای ما خیلی مهم است و تدابیر امنیتی سامانه‌ها به صورت ویژه لحاظ شود.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما