شناسهٔ خبر: 67280546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار البرز:

فرآیند انتخابات با حضور ۲۴ هزار البرزی برگزار می‌شود

استاندار البرز گفت: حدود ۲۴ هزار نفر از عوامل اجرایی فرآیند انتخابات را انجام می‌دهند که بیش از ۱۴ هزار نفر از آن‌ها در ۷۴۴ شعبه اخذ رأی شهرستان کرج فعال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی ظهر امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در نشست با نمایندگان فرمانداران که در سالن جلسات میلاد کرج برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و همراهان شهیدشان، اظهار کرد: تفکر جهادی و انقلابی ما غیرقابل کتمان است و دلمان می‌خواهد رئیس جمهوری با این ویژگی انتخاب شود.

وی با اشاره به عملکرد ۳۳ ماهه دولت سیزدهم، افزود: اولویت ما بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشارکت بالا و همه سلایق در انتخابات است.

استاندار البرز افزایش سرانه‌های درمانی، آموزشی و اشتغال را تلاش‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم و اقدامات شهید جمهور در استان البرز عنوان و تصریح کرد: عمل به وعده‌های دولت سیزدهم بی‌نظیر بود و اقداماتی جهادی این دولت کمتر بیان شده است.

عبداللهی اضافه کرد: وظیفه شما نمایندگان فرماندار در روز انتخابات تنها رأی گرفتن از رأی‌دهندگان است و باید تلاش کرد تا مشارکت افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه ۱۳۴۵ شعبه اخذ رأی در استان تدارک دیده شده که بیش از ۶۰ درصد آن متعلق به شهرستان کرج است، تصریح کرد: بیش از ۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی فرآیند انتخابات را انجام می‌دهند که بیش از ۱۴ هزار نفر از آن‌ها در ۷۴۴ شعبه اخذ رأی شهرستان کرج فعال هستند.

استاندار البرز ادامه داد: در هر شعبه ۱۵ تا ۲۰ نفر حضور دارند تا انتخاباتی سالم، پرشور و بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب انجام شود.

عبداللهی افزود: انتخابات تکمیل کننده تشییع پیکر شهدای خدمت است و باید با مشارکت بالا دین خود را به دولت ادا کنیم.

نظر شما