شناسهٔ خبر: 67280500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

بمناسبت گرامیداشت شهادت دکتر چمران انجام شد

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با عنوان «سرنوشت یک ملت » در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

بمناسبت ایام شهادت دکتر مصطفی چمران روز بسیج اساتید، نشست هم اندیشی با عنوان «سرنوشت یک ملت » با حضور جمعی از مدیران حوزه سلامت شرق استان و اساتید و اعضا هیأت علمی دانشگاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا مازندران؛ به همت بسیج اساتید جامعه پزشکی استان مازندران و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران نشست هم اندیشی با عنوان «سرنوشت یک ملت » بمناسبت ایام شهادت دکتر مصطفی چمران روز بسیج اساتید با حضور جمعی از مدیران حوزه سلامت شرق استان و اساتید و اعضا هیأت علمی در سالن اجتماعات علامه حسن زاده آملی ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست دکتر رنجبر استاد دانشگاه پیرامون خصوصیات اخلاقی و ویژگی های انقلابی شهید چمران بیاناتی داشت و ولایت پذیری، دوری از تعلقات دنیوی ، مجاهدت در راه خدا ، دارای بصیرت و انقلابی بودن را از خصوصیات اصلی وی برشمرد .

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با عنوان «سرنوشت یک ملت » در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دکتر رنجبر در ادامه گفت: شهید مصطفی چمران در ایمان هجرت و جهاد در راه خدا نمونه و الگو بوده است، ایشان علاوه بر اینکه یک نخبه علمی دارای مدرک دکترا و یک انسان مبارز بود ، دارای خصوصیاتی استکبار ستیز بود ، در دوران مسئولیت خود در وزارت دفاع همانند سربازی عادی در آزادسازی پاوه فعالیت داشت همچنین بنیان گذار جنگهای نامنظم بود که در زمان خود یک نوآوری حساب می شد .
وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره داشت و افزود : همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مشارکت حداکثری در پای صندوقهای رای باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد و باعث تقویت حمایت از فعالیتهای دولت خواهد شد . همانگونه که حضور در مراسم تشییع با شکوه شهدای خدمت به دنیا نشان داد که سرنوشت ملت در اختیار خودشان هست و دیگران نمی‌توانند برای آنان تصمیم بگیرند . در پایان جلسه با پرسش و پاسخ به اتمام رسید.

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با عنوان «سرنوشت یک ملت » در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

نظر شما