شناسهٔ خبر: 67280430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری یادواره ۸۰۰ شهید فصل بهار در ارومیه

یادواره ۸۰۰ شهید فصل بهار ارومیه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات های دارلک، جهنم دره و دریک در حسیمیه ثار الله ارومیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این یادواره با اشاره به این که عزت امروز ایران اسلامی و شکل گیری جبهه مقاومت همه به برکت خون مطهر شهدا است گفت: یکی از مولفه های قدرت کشورمان روحیه شهادت طلبی جوانان است و این مهم موجب ترس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم می شود.

سردار سرتیپ دوم رجبی با بیان این که دشمنان با یک جنگ شناختی در صدد ایجاد اختلاف بین ملت ایران و شرکت نکردن انها در انتخابات پیش رو هستند افزود: مردم ایران اسلامی در همه انتخابات با هوشمندی کامل شرکت کردند و در انتخابات پیش رو نیز با هوشمندی بالایی شرکت خواهند کرد و قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهند.

سرهنگ عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این یادواره هدف از برگزاری یادواره ۸۰۰ شهید فصل بهار در ارومیه را انتقال پیام شهدا و فرهنگ شهادت به نسل جدید جامعه عنوان کرد.

 

<div id="video-display-embed-code_11235800"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264187/11235800?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما