شناسهٔ خبر: 67280356 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کد تخفیف اکالا؛ جایگزین خرید حضوری از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

در سال‌های اخیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با آغاز فعالیت خود موفق شدند بخش قابل توجهی از بازار کالاهای مصرفی و سوپرمارکتی را در دست بگیرند.

صاحب‌خبر -

 در سال‌های اخیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با آغاز فعالیت خود موفق شدند بخش قابل توجهی از بازار کالاهای مصرفی و سوپرمارکتی را در دست بگیرند. این فروشگاه‌ها که زیرمجموعه گلرنگ به شمار می‌آیند توانستند با ارائه محصولات قیمت مناسب، تخفیف‌های همیشگی و حضور پررنگ در اغلب شهرها، جایگاه خود را در بازار تثبیت کنند. مزیت مهم فروشگاه‌های زنجیره ای نسبت به مغازه و سوپرمارکت‌های کوچک، تنوع کالای آن‌ها است. این فروشگاه‌ها معمولاً همه گروه‌های کالای مصرفی از خواروبار گرفته تا لبنیات، گوشت و مرغ، تنقلات، برخی سبزیجات، انواع لبنیات، نوشیدنی‌های گازدار و بدون گاز، بستنی، محصولات بهداشتی، شوینده‌ها و تنقلات را پوشش می‌دهند. همچنین، در این نوع فروشگاه‌ها متداول است که چند برند از یک نوع کالا موجود باشد تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید. این تنوع خرید را راحت تر و سریع تر می‌کند. علاوه بر این؛ می‌توانید کد تخفیف اکالا را هم به کار برده و پول کمتری بپردازید.

قدم بعدی برای بهینه تر شدن فرایند خرید اقلام مصرفی راه اندازی سوپرمارکت‌های آنلاین است. فرض کنید به راحتی و در هر زمان و مکانی که بخواهید به تمام محصولات موجود در فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش دسترسی داشته باشید؛ اما نیازی نباشد که حتی از خانه بیرون بروید و تمام خریدهای خود را اینترنتی سفارش دهید. اکالا شعبه آنلاین فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش است که به کاربران خود کد تخفیف می‌دهد. شما می‌توانید این تخفیف‌ها را در هر بار سفارش به کار ببرید و با این کار هزینه خریدهایتان را کاهش دهید.

اکالا؛ ارزان‌تر و به صرفه تر از افق کوروش

یکی از مهم ترین ویژگی‌های افق کوروش، همیشه تخفیف بودن آن است. به طور کلی، میانگین قیمت بسیاری از محصولات در افق کوروش کمتر از بسیاری از فروشگاه‌های دیگر است. از طرف دیگر، اکالا نیز اجناسی که توسط کاربرانش سفارش داده می‌شود را از شعب مختلف افق کوروش جمع آوری کرده و برای آن‌ها می‌برد. به عبارت دیگر، قیمت اولیه اجناس در اکالا مشابه قیمت‌ آن‌ها در افق کوروش است؛ اما زمانی که خرید کنید مبلغی حتی کمتر را پرداخت خواهید کرد.

اپلیکیشن اکالا را که باز کنید، مشاهده می‌کنید که برخی اجناس موجود در آن تخفیف خورده اند و قیمتشان کاهش یافته است. علاوه بر این، می‌توانید زمان ثبت سفارش خود، کد تخفیف اکالا را هم وارد کرده و در نهایت هزینه کمتری پرداخت کنید. این کد تخفیف‌ها هم انواع مختلفی دارند. برای مثال می‌شود از آن‌ها روی سفارشات اول و غیر اول استفاده کرد. برخی از این کدها هم برای خرید محصولات خاص مانند پروتئین‌ها، لبنیات، سبزیجات، نوشیدنی، تنقلات و ... کاربرد دارند. برای برخورداری از برخی تخفیف‌ها هم باید سبد خریدتان به مبلغ مشخصی رسیده باشد. مثلاً با کد تخفیف 4HIat5 روی 120 هزار تومان سفارش، 20 هزار تومان تخفیف می گیرید. برای اینکه دقیق تر متوجه شوید به جدول زیر به عنوان نمونه نگاه کنید.

نمونه کدهای تخفیف اکالا

میزان تخفیف

کوپن

نوع محصول

سایر شرایط

کد تخفیف اولین خرید اکالا

30 هزار تومان

BX3VLe

همه اجناس افق کوروش

حداقل 180 هزار تومان سفارش

کد تخفیف اکالا خرید غیر اول

100 هزار تومان

J7WWIU

اجناس تنظیم بازار و کالاهای اساسی

حداقل 1 میلیون تومان سفارش

کد تخفیف اکالا گوشت و مرغ

20 درصد

Okpr2of

محصولات پروتئینی حیوانی

متغیر

کد تخفیف اکالا بالای 300 تومان

60 هزار تومان

DGFSCT

همه اجناس به جز کالای تنظیم بازار

حداقل 300 هزار تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این نکته را هم در نظر داشته باشید که علاوه بر این تخفیف‌ها، ارسال سفارشات از اکالا هم رایگان است. در واقع، شما در خانه خود سفارشتان را با بیشترین تخفیف و کمترین قیمت ثبت کرده و بدون هیچ دردسری و حتی بدون اینکه پولی برای پیک بدهید، آن را در کمتر از یک ساعت تحویل می‌گیرید. هر طور که حساب کنید، خرید اینترنتی از اکالا از هر نظر به صرفه تر از خرید از هر فروشگاه حضوری خواهد شد. خوشبختانه اکالا در شهرهای بسیاری فعال است و به راحتی می‌توانید از خدمات آن بهره مند شوید.

کد تخفیف اسنپ مارکت برای خریدی اقتصادی

2

اگر قیمت برای شما مهم ترین فاکتور در خرید است یا اگر از افرادی هستید که ترجیح می‌دهید خواربار و تنقلات و محصولات مصرفی خود را یک باره سر ماه خریداری کنید، اسنپ مارکت با تخفیفات و حراج‌های مختلف برای شما عالی است. این سوپرمارکت اسنپ در شهرهای بزرگی که دارای هایپر استار هستند، فعال است. اگر در تهران، قم، اصفهان، البرز، یزد، اهواز، ارومیه، سیرجان، قزوین و شیراز زندگی می‌کنید، می‌توانید از اسنپ مارکت خرید کنید. اعمال کد تخفیف اسنپ مارکت روی سفارشات خود برای خرید از هایپراستار ها را هم فراموش نکنید. این کد تخفیف می‌تواند هزینه خریدهای ضروری شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اسنپ مارکت زیرمجموعه اسنپ بوده و هدف از راه اندازی آن در همکاری با هایپر استار راحت تر کردن فرایند خرید اقلام تند مصرف و سوپرمارکتی است. در این سوپرمارکت می‌توانید انواع مواد غذایی و دیگر محصولات در دسته بندی‌های لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات، نوشیدنی، مواد پروتئینی، تنقلات، چاشنی و افزودنی، صبحانه کنسرو و غذای آماده، خشکبار و دسر، شوینده، آرایشی بهداشتی، کودک و نوزاد، لوازم برقی و پوشاک را با کمترین قیمت از اسنپ مارکت سفارش دهید. به خاطر داشته باشید که اسنپ مارکت اگرچه بهترین قیمت‌ها را دارد؛ اما برای خریدهای فوری مناسب نیست. این سوپرمارکت ارسال سریع ندارد و دریافت سفارشاتتان کمی زمان می‌برد. البته تمام سفارش‌ها در همان روز به دستتان می‌رسند و ساعت تحویل آن را هم می‌توانید انتخاب کنید تا زمانی که در خانه هستید به دستتان برسد. بسته بندی‌های اسنپ مارکت نیز به بهترین شکل بوده و سبب اطمینان خاطر شما از سالم ماندن و تازگی محصولات می‌شود.

پیندو؛ ارزان ترین بازار آنلاین

3

 

بدیهی است که خریدها و احتیاجات ما به مواد غذایی و خوراکی محدود نمی‌شوند. شما ممکن است در طول هفته یا روز چندین بار خرید کنید. اگر خریدهای شما در یکی از دسته‌های کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، لوازم یدکی، ابزارآلات، وسایل صنعتی و مواد غذایی قرار می‌گیرد می‌توانید آن‌ها با کمترین قیمت بازار و تخفیف‌های جذاب خریداری کنید. برای تخفیف گرفتن فقط نیاز به یک کد تخفیف پیندو دارید که می‌توانید آن را در سفارشات اول یا غیر اول خود به کار ببرید.

در پیندو در واقع شما با یک فروشگاه روبه رو نیستید و مجموع زیادی از آگهی‌ها پیش روی شما قرار دارد که هر کدام مربوط به یک فروشنده متفاوت هستند. این فروشنده‌ها معمولاً افرادی هستند که قبلاً بیشتر به صورت حضوری فعالیت می‌کرده اند و قصد گسترش بازار خود را دارند یا آن‌هایی که آنلاین شاپ و سایت فروشگاهی دارند؛ اما از پیندو هم استفاده می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید تمام اطلاعات فروشنده مانند آدرس، تجربه و ... را مشاهده کنید. نظرات دیگران هم برای بررسی بتر کیفیت خدمات قابل مشاهده اند. همه فروشندگان هم عکس و فیلم از کالای خود منتشر می‌کنند تا بتوانید با دقت آن را بررسی کرده و تصمیم به خرید بگیرید.

 

نظر شما