شناسهٔ خبر: 67280024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استفاده از نخبگان و نیروهای توانمند بومی اولویت قالیباف در کردستان خواهد بود

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کردستان گفت: یکی از اولویت‌های دکتر قالیباف درکردستان استفاده از نخبگان و نیروهای توانمند بومی برای توسعه هرچه بیشتر استان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

جلال اصغری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر عمده مشکلات موجود در کشور و به تبع آن در استان کردستان ناشی از مسائل اقتصادی و اشتغال است که دکتر قالیباف توجه به این ۲ مساله مهم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: کردستان یکی از استان‌هایی است که به دلایل مختلف با عقب ماندگی‌های توسعه‌ای مواجه شده است بر همین اساس قالیباف به توسعه استان و استفاده از مدیران توانمند، باتجربه و بومی توجه ویژه ای خواهد داشت.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کردستان ادامه داد: توجه به رفع مشکلات و دغدغه‌های کشاورزان و توسعه کشاورزی استان کردستان با توجه به ظرفیت هایی که در این زمینه دارد از دیگر برنامه های اولویت دار قالیباف در کردستان است.

وی یکی دیگر از برنامه‌ها و وعده‌های قالیباف را برداشتن فاصله بین دستمزد و تورم اعلام کرد و گفت: دکتر قالیباف این وعده را هم به بازنشستگان وهم شاغلان داده است که تلاش می کند تورم با حقوق و دستمزد برابری کند.

اصغری یادآور شد: در حال حاضر ستاد انتخاباتی قالیباف در تمام شهرهای استان کردستان فعال است.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما