شناسهٔ خبر: 67280022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر عامل سازمان حمل نقل شهرداری پارس آباد:

شرکت حداکثری در انتخابات برای نظام بازدارندگی ایجاد می‌کند

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد مغان گفت: شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور مؤمن، انقلابی، آگاه، متخصص، متعهد می تواند ضمن کمک به حل مشکلات کشور، برای نظام بازدارندگی ایجاد کرده و تضمین کننده امنیت، عزت، اقتدار همه‌جانبه نیز باشد.

صاحب‌خبر -

فرهاد عین اللهی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت:  باید انسان‌های بزرگ و لایق در جایگاه‌های بزرگ قرار بگیرند. کشور ما احتیاج به رسیدن به مقاصد بزرگ اقتصادی دارد.

مدیر عامل سازمان حمل نقل شهرداری پارس آباد مغان انتخابات را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: شرکت در انتخابات ضمن اینکه یک وظیفه دینی و اجتماعی است؛ زمینه‌ای برای نمایش اقتدار ملی و کارآمد سازی سازمان‌ها و نهادها برای تحقق اهداف کشور به حساب می‌آید.

عین اللهی با بیان اینکه شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور مؤمن، انقلابی، آگاه، متخصص، متعهد می تواند ضمن کمک به حل مشکلات کشور، برای نظام بازدارندگی ایجاد کرده و تضمین کننده امنیت، عزت و اقتدار همه‌جانبه نیز باشد.

وی در ادامه افزود: انتخاب رییس‌جمهور قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور که دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل  باشد و با برنامه‌ و با اجرای عدالت و مبارزه با بی عدالتی و به دور از فساد حرکت در جهت آرمان‌ها حرکت کند، می تواند در پیشرفت کشور نقش بسزایی داشته باشد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد بیان کرد: نقش مردم و رونق بخشیدن به جشن ملی انتخابات، گامی محکم و استوار در بهبود وضع موجود و تحقق اهداف صنفی و ملی است.

وی ضمن قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی تاکید کرد: مردم همیشه حماسه ساز بوده و این بار نیز در صحنه سیاسی کشور نقش آفرینی کرده و برگ زرین دیگری بر تاریخ کشور عزیزمان ایران می افزایند.

عین اللهی به خصوصیات رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید به معیشت اقشار دهک پایین جامعه توجه کند، رییس جمهور باید مقتدر، توانمند و آگاه به همه زمینه ها باشد و استفاده از نخبگان در بدنه دولت رئیس جمهور حزبی و جناحی نباشد.

انتهای پیام

نظر شما