شناسهٔ خبر: 67279938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفته قوه قضائیه فرصتی برای معرفی ابعاد شخصیتی شهید بهشتی است

رئیس دادگستری میناب گفت: شهید بهشتی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) است و تدوین قانون اساسی از خدمت‌های ماندگارایشان است که ما امروز ثمرات آن را می‌بینیم. رئیس دادگستری میناب گفت: شهید بهشتی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) است و تدوین قانون اساسی از خدمت‌های ماندگارایشان است که ما امروز ثمرات آن را می‌بینیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، علی بلادر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، سالروز شهادت آیت الله دکتر سیدمحمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان اظهار داشت: در تقویم ملی، از یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در شهرستان میناب باشور و باصلابت برگزار خواهد شد.

وی افزود: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای والامقام و دیدار با امام جمعه شهرستان از برنامه‌های مهم و در دستور کار هفته قوه قضائیه در میناب است.

بلادر تصریح کرد: برپایی میز خدمت و حضور پرشور کارکنان و قضات در نماز جمعه شهرستان و تشریح برنامه ها و گزارش عملکرد یکساله دستگاه قضائی در جمع نمازگزاران از برنامه های دیگر این هفته است.

رئیس دادگستری میناب بیان کرد: ملاقات مردمی روزانه و پاسخگویی به موضوعات و مشکلات مردم به همراه دادستان عمومی و انقلاب در محل دادگستری و حضور در بین مردم بخش ها و روستاهای تابعه شهرستان و دیدار مردمی اهل سنت از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته می باشد.

علی بلادر یاد آور شد: بازدید از سازمان ها تابعه دادگستری ومراکز تولیدی و شهرک های صنعتی و همچنین دیدار با اساتید دانشگاه ، حقوقدانان ، وکلا ، کارشناسان و مراسم تکریم از خانواده های مجموعه دادگستری میناب از برنامه های هفته قوه قضائیه در این شهرستان است.

خبرنگار : علی نجفی

نظر شما