شناسهٔ خبر: 67279683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

سهم دستگاه قضا در ایجاد امنیت و آرامش جامعه بی‌بدیل است

سارا سلطانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امنیت و آرامش از ارمغان‌های دستگاه قضا است و امنیت از نعمت‌های اصلی و ارزشمند برای هر انسان است که دستگاه قضا در این ایجاد این موارد سهم مهمی دارد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر امروز ۳۱ خردادماه در همایش محوری قوه قضائیه در استان کرمان اظهار کرد: برای فداکاری در عرصه خدمت به مردم و انقلاب گاهی اوقات بعضی‌ها شخصیتشان را در طَبق اخلاص می‌گذارند و انواع و اقسام توهین‌ها و تهمت‌ها متوجه آنها می‌شود و در سکوت به سر می‌برند و به خود اجازه نمی‌دهند تا از خود دفاع کنند و به خاطر خدا این ترور شخصیت را با جان و دل می‌پذیرد و آیت‌الله بهشتی این گونه بود.

«برخی‌ها برای نظام و اسلام جان خود را فدا کردند و شهید بهشتی به مقام شامخ شهادت رسید و جان خود را برای اهداف بلند نظام و اسلام فدا کرد»، بخشی از سخنان علیدادی سلیمانی بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: دستگاه قضا در کشور ثمرات و میوه‌های فراوانی برای توده‌های مردم و کشور به ارمغان می‌آورد.

به اعتقاد وی، امنیت و آرامش از ارمغان‌های دستگاه قضا است و امنیت از نعمت‌های اصلی و ارزشمند برای هر انسان است و همچنین زندگی بدون آرامش معنا و مفهومی ندارد و دستگاه قضا در این ایجاد این موارد سهم مهمی دارد.

علیدادی سلیمانی گفت: ایجاد آسایش در بین مردم، گمشده هر انسانی است و بخش قابل توجهی از این آسایش به قلم قاضی بستگی دارد.

انتهای پیام

نظر شما