شناسهٔ خبر: 67279652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

از ظرفیت بسیج در میراث‌فرهنگی کرمانشاه برای افزایش رضایتمندی مردم استفاده می‌شود

مهدی خالوندی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: از ظرفیت بسیج اداره‌کل برای افزایش رضایتمندی مردم و مراجعه کنندگان به این اداره‌کل استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه در جلسه ارزیابی و نظارت ستادی از پایگاه‌های بسیج ادارات کل استانی که با حضور نمایندگان وزارتخانه متبوع برگزار شد، اظهار کرد: بسیج از این لحاظ حائز اهمیت است که افرادی که در این نهاد مقدس عضو هستند نسبت به سایر افراد خصوصا شاغل در بخش اداری دارای روحیات متفاوت‌تری هستند و قطعا خدمات این قشر قابل توجه‌تر و جهادی‌تر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین می‌توان گفت شاغلین بخش دولتی در این مقوله می‌توانند بهترین نقش را ایفا کنند.

او گفت: مبحث دیگر اهمیت بسیج بحث رضایتمندی مردم و جلوگیری از نارضایتی است که عموما کارمندانی که روحیات بسیجی دارند در این امر موفق‌تر هستند و قطعا اگر این روحیه و چارچوب اخلاقیات بسیج نباشد افراد فرسوده شده و در ادامه ممکن است ایجاد نارضایتی بوجود آید.

فرمانی با بیان اینکه از ظرفیت بسیج اداره‌کل برای افزایش رضایتمندی مردم استفاده می‌شود، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اهمیت و جایگاه بسیج در قالب راهکارها و روحیات درونی موجود در تفکر بسیجی از این منظر به مسائل نگریسته و قانون و مقررات را به نحوی اجرا کنیم که هم این قوانین به درستی اجرا شود و هم امور مردم بر همین اساس انجام شود.

او در ادامه اقدام به ارائه گزارش عملکرد در سال گذشته و برنامه‌های پیش رو کرد.

همچنین در ادامه مریانجی معاون عملیات بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن مثبت ارزیابی کردن بسیج اداره‌کل از فضای مثبت و صمیمی بسیج اداره‌کل گفت و این مورد را حلقه گمشده پایگاه‌ها دانست.

معاون عملیات بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: باید استان‌ها تلاش کنند تا بسیجیان خود را ضمن بکارگیری در برنامه‌های فرهنگی عامل موثر گسترش فرهنگ غنی استان‌ها در راستای جهاد تبیین معرفی کنند.

مریانجی در ادامه از انتخابات گفت و ادامه داد: قطعا مسئولین بسیج ادارات می‌توانند با توجه به تاثیر گذاری که در جوامع خود دارند حساسیت مقوله انتخابات را برای مردم جا انداخته و عموم را برای شرکت در این مهم هدایت و تشویق کنند و این نخواهد شد الا با داشتن روحیه جهادی و تفکر بسیجی این کارکنان و نباید این روحیه و این جایگاه در لابلای مسائل روزمره و حتی دوری از مرکز به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما