شناسهٔ خبر: 67279586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله:

شهید رئیسی الگوی مدیریت انقلابی بود/مهم‌ترین وظیفه ما، تبیین اندیشه و گفتمان انقلابی است

حجت‌الاسلام عباسعلی ترشیزی گفت: شهید رییسی دلسوز مردم بود و خود را سرباز ولایت می‌دانست؛ بسیاری از مردم شهید رجایی را شنیدند اما شهید رییسی را به عینه دیدند.

صاحب‌خبر -

شهید رئیسی الگوی مدیریت انقلابی بود/مهم‌ترین وظیفه ما، تبیین اندیشه و گفتمان انقلابی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام عباسعلی ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله در نشست جهاد تبیین در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: شهید رئیسی الگوی مدیریت انقلابی بود و انصافاً هم مردم قدرشناس کشورمان در شهرهای مختلف در تشییع این خادم مردم، سنگ‌تمام گذاشتند.

حجت‌الاسلام ترشیزی افزود: شهید رییسی دلسوز مردم بود و خود را سرباز ولایت می‌دانست؛ بسیاری از مردم شهید رجایی را شنیدند اما شهید رییسی را به عینه دیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله ادامه گفت: مردم نه از نظام و انتخابات بلکه از تفکر و گفتمان غیرانقلابی سرخورده شده اند و اکنون مهم‌ترین وظیفه ما، تبیین اندیشه و گفتمان انقلابی است.

حجت‌الاسلام ترشیزی در پایان تصریح کرد: این انتخابات علاوه بر آن چهار اصل سلامت، مشارکت حداکثری، رقابت صحیح و امنیت که مقام معظم رهبری در انتخابات‌های دیگر مبنا قرار دادند، اصل دیگری را ما اکنون در این انتخابات به صورت ویژه باید مدنظر قرار بدهیم و آن اصل رعایت اخلاق انتخاباتی است که نامزدها و طرفداران آنها باید رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما