شناسهٔ خبر: 67279538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:

لزوم مردمی کردن جهاد تبیین برای خنثی سازی جنگ شناختی دشمن

سردار جوانی گفت: باید جنگ ترکیبی را در بستر جهاد تبیین در پیش بگیریم و رسالت اصلی ما در قرار گاه تبیین، مردمی کردن جهاد تبیین برای خنثی سازی جنگ شناختی دشمن است.

صاحب‌خبر -

 در جلسه جهاد تبیین که صبح امروز با حضور اعضای قرارگاه‌های جهاد تبیین استان کرمان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد. سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدای این جلسه گفت: در پی تاکید مکرر مقام‌معظم رهبری (مد ضله العالی) طرح عملی جهاد تبیین آماده شد و در دولت سیزدهم در استان‌های مختلف شکل گرفت و مهم ترین‌مرحله جنگ‌ما به عنوان‌جبهه انقلاب اسلامی در برابر استکبار جنگ‌شناختی است که در طول ۴۵ سال گذشته رویارویی‌های مختلف با دشمن شکل گرفت و نشان داده قدرت دفاعی ملت ایران می تواند پاسخ‌های سخت داشته باشد و این برای نظام افتخاری است.

وی افزود: در بحث تحریم‌ها نیز دشمن می داند ایران در حال عبور از تحریم ها است،  ولی در جنگ ترکیبی جوانان را نشانه گرفته است که باید ما نیز جنگ ترکیبی را در بستر جهاد تبیین در پیش بگیریم و رسالت اصلی ما در قرار گاه تبیین مردمی کردن جهاد تبیین برای خنثی سازی جنگ شناختی دشمن است که هدف اصلی آن تاثیر بر دل‌ها و ذهن ها است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: جهاد امید افرینی نیز در دل جهاد تبیین محقق می شود و مهم ترین کار ما تصویرسازی واقعی از اصل انقلاب حرکت امام دستاورد‌ها و موقعیت کنونی و نگاه به آینده است.

وی تاکید کرد: باید بدانیم ما در کجا بودیم که انقلاب شکل گرفت و الان کجا هستیم و در جنگ شناختی تلاش این است گذشته و شرایط رژیم منحوس پهلوی بهتر برای نسل جوان معرفی شود و شرایط کنونی کشور که برخی آن را این طور بیان‌می کند که ما در جا می زنیم، ولی به برکت ایستادگی ها، شهادت‌ها و رهبری‌های حکیمانه رهبری،   انقلاب اسلامی در حال غلبه بر گفتمان جهانی است که بر کرامت انسانی با گفتمان توحیدی تاکید دارد و با وجود طوفان الاقصی که در نهایت اعتراضات به دانشگاه‌های دنیا رسید و پیام رهبری به دانشجویان آمریکایی رسید و گفتمان‌های سوسیالیستی از صحنه خارج شده و گفتمان انقلاب اسلامی در حال فراگیر شدن است.

سردار جوانی در ادامه بیان کرد: امروز بعد از طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی راهی پیش رو‌ ندارد و شکست‌ها را بر شکست‌ها افزوده و تصمیم شجاعانه ما با اتکا بر قدرت حق عملیات وعده صادق را شکل داد که شاید در داخل برخی آن را کار کوچکی ببینند؛ ولی کار بزرگی بود که جمهوری اسلامی در دنیا انجام دا،  توانمندی و قدرت ما به نمایش در آمد و حقیقتا ما موقعیت خوبی در جهان داریم.

وی بیان داشت: از آرمان‌های نزدیک‌انقلاب اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی است که نمی‌توان بدون نابود کردن این غده سرطانی اهداف تمدن انقلاب اسلامی را به درستی پیش برد، ولی توان‌جمهوری اسلامی در ساخت لشکر بین الملل اسلامی امید به آینده را در مسیر فتح قله نهایی و آزادی بیت المقدس می‌افزاید.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه با شهادت رییس جمهور شهیدمان به ناگاه شرایط جوری شد که انتخابات زودهنگام پیش رو شکل بگیرد، بیان کرد:  برخلاف تصورات دشمن در جهت بی ثباتی در کشور خوشبختانه با آرامش و اقتدار کار‌ها پیش رفته است و به برکت وجود رهبری حکیم و دشمن شناس ما در شرایط خوبی قرار داریم.

وی در ادامه بیان داشت: رییس جمهور دوره چهاردهم را ۸ تیرماه انتخاب می کنیم و در این انتخابات نیز مهم بحث مشارکت است که در هر انتخاباتی مورد تاکید امامین انقلاب بوده و پیام انسجام ملی و  مردم در صحنه هستند را به جهان مخابره می‌کند و قطعا همه این انتخابات را رصد می‌کنند و نظر سنجی‌ها نیز نشان می دهد مشارکت و حرکت به گونه ای است که مردم با شکل گیری یک فضای خوب مشارکتی حماسی گونه را رقم‌می زنند.

سردار جوانی  با بیان اینکه انتخابی که مردم خواهند داشت یک واقعیت شیرین است و کسی که انتخاب می شود به معنای واقعی کلمه منتخب مردم است، تصریح کرد: هر چند دشمن تلاش می کند انتخابات را نمایشی جلوه دهد ،ولی در حقیقت انتخابات رقابتی آزاد و سالم برگزار شده و می شود که در جهاد تبیین باید این ترسیم وضعیت به خوبی برای مردم انجام شود و در عین حال باید  انتخاب اصلح و شایسته‌تر انجام شود و با نگاه شهید مقاومت و شهید خدمت؛ یعنی نگاه سرباز ولایت و خادم‌ملت بودن باید در این مسیر با هدایت‌های الهی انجام وظیفه کنیم.

در ادامه ی جلسه سردار نظری فرمانده سپاه ثار الله استان از وحدت و همکاری قرارگاههای ۱۵ گانه و شهرستان ها برای جمع بندی و تولید محتوا و اجرای شاخصه های جهاد تبیین قدردانی کرد و گفت: در روزهای باقیمانده تا انتخابات همه باید به صورت حماسی پای کار باشند  و تبعیت و همراهی با ولایت فقیه را همچون حاج قاسم عزیز نشان خواهیم داد و جواب یاوه گویی های دشمن با یک‌حضور  و مشارکت گسترده را بدهیم.

احمد علیرمضانی، مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان نیز از تلاش مضاعف رسانه ملی و استانی  برای پخش برنامه ها و مستندهای مختلف ویژه انتخابات گفت و افزود: فضا برای جهاد تبیین باید به گونه ای باشد که جامعه اخبار و اطلاعات نادرست  و دروغ را در فضاهای مجازی متعدد به خوبی تشخیص دهند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در جهاد تبیین ما  هم مشارکت بالا را به صورت جدی دنبال می کنیم و هم انتخاب اصلح و جریان اصیل انقلاب را با تبیین واقعیات روز،  گذشته و آینده به مردم می رسانیم. 

وی افزود:  نظام‌جمهوری اسلامی  با جریان تخریب هیچ گاه  پیش نرفته است و حمایت هم نکرده و  جریان هایی با شعارهای ساختار شکن نیز مورد پذیرش نیست و ما در جهاد تبیین باید مراقب جریان های انحرافی باشیم و امیدواریم مثل قبل با حضور مردم و انتخاب اصلح پیروز باشیم و مسیر خدمت ادامه پیدا خواهد کرد و انتخاباتی پر بار و به نفع مردم و کشور در ۸ تیرماه رقم خواهیم زد.

نظر شما