شناسهٔ خبر: 67279499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس دادگستری کهگیلویه:

تکریم شهدا وظیفه است/ تشخیص تکلیف به‌موقع مهم‌ترین انتظار آنان

دهدشت_ رییس دادگستری کهگیلویه گفت: اهمیت تکریم شهدا، تشخیص تکلیف زمان شناسانه و انجام به موقع آن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وظیفه ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی سعیدی صبح پنج شنبه در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای دهدشت که به مناسبت ایام قوه قضائیه برگزار شد، با تبریک این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به‌ویژه شهید بهشتی، رئیس وقت قوه قضائیه وقت افزود: این مراسم فرصتی است تا در محضر شهدا جمع شویم و با تجلیل از مقام آنان، دین خود را نسبت به تکریم شهدا ادا کنیم.

وی تصریح کرد: باید یادمان بماند که این زندگی آرام مدیون و مرهون خون عزیزانی است که در کنار مرقدشان جمع شده‌ایم و از خودگذشتگی آنان را به یاد آوریم.

رئیس دادگستری کهگیلویه با اشاره به اهمیت شناسایی به‌موقع تکلیف، افزود: این مسائل خوب است ولی کافی نیست و آنچه که شهدا از ما انتظار دارند و خداوند از ما خواسته است، تشخیص تکلیف به‌موقع است.

سعیدی خاطر نشان کرد: شهدا در زمان خود یک سر و گردن بالاتر بودند، زیرا بموقع تکلیف خود را شناختند و عمل کردند.

وی با بیان اینکه افرادی به‌موقع تکلیف را درک کردند و به موقع به میدان رفتند، تصریح کرد: شهدای انقلاب، شهدای جنگ، ترور، شهدای اقتصادی و هسته‌ای به‌موقع تکلیف را تشخیص دادند.

سعیدی همچنین به وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و گفت: اکنون که میدان جنگ فیزیکی، علمی، اقتصادی و فرهنگی است، شهدا انتظار دارند که تکلیف را به‌موقع بشناسیم.

رئیس دادگستری کهگیلویه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم، تاکید کرد: ورود به میدان کارزار با انتخاب رئیس‌جمهوری که پایبند به نظام جمهوری اسلامی است، انجام شود.

نظر شما