شناسهٔ خبر: 67279465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کل بازرسی البرز پای صحبت‌های واحدهای دانش‌بنیان

صاحبان و فعالان واحدهای دانش‌بنیان البرز، چالش‌ها و مشکلات خود را به گوش سازمان بازرسی استان رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، در پی بازدید حاجی مشهدی، رئیس کل بازرسی البرز از ساختمان در حال ساخت صندوق پژوهش‌های استان البرز که در هفته قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ صورت گرفت، چالش‌های پیش روی احداث این پروژه رفع شد و سرانجام با حضور مقامات ملی به بهره‌برداری رسید.

در همین راستا مدیرکل بازرسی کل استان البرز به همراه معاونان و مدیران استانی و ملی از ساختمان و روند اجرای پروژه بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید واحدهای تولیدی و دانش‌بنیان مستقر در مجموعه به معرفی تولیدات و برنامه‌های خود پرداختند و چالش‌های مقابل مسیر پیشرفت خود را به مدیرکل بازرسی کل استان البرز معرفی کردند تا با پیگیری‌های این مجموعه معضلات رفع و ادامه مسیر برای صاحبان فکر و ایده فراهم شود.

تولید کولر با ویژگی‌های متناسب شرایط اقلیم و آب و هوا، تجهیز سیستم روشنایی باند فرودگاه، طراحی سیستم وی‌ای آر و طراحی پنل‌های خورشیدی از جمله موارد مطرح شده بود و آن‌ها ضمن ارائه تولیدات خود خواستار حمایت و کمک سازمان بازرسی کل استان البرز شدند.

در ادامه این بازدید از تولیدات دانش‌بنیان دارویی و گیاهی انجام شده و مستقر در این مجتمع نیز بازدید به عمل آمد.

به گزارش ایمنا، در پایان طی نشستی با حضور صاحبان و نمایندگان واحدهای دانش‌بنیان و فعال در مجموعه پارک علم و فناوری، افراد دغدغه‌ها و چالش‌های خود را بیان کردند و پیگیری و رسیدگی به این چالش‌ها در دستورکار سازمان بازرسی کل استان البرز قرار گرفت.

نظر شما