شناسهٔ خبر: 67279417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هر دولتی غیر از ولایتمداری راه دیگری پیش گرفت حدف شد

فرماندار کرج با اشاره به اینکه شهید جمهور، امید آفرینی را در کشور ایجاد کرد، گفت: هر دولتی که غیر از ولایتمداری راه خود را ادامه داد حذف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، یحیی رمضانی ظهر امروز در همایش نمایندگان فرمانداری که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، گفت: عمر دولت سیزدهم 33 ماه بیشتر طول نکشید و مشیت الهی بر این بود که شهید رئیسی بتواند چشم اندازی را برای آینده دولت های نظام جمهوری اسلامی روشن کند.

رمضانی، با اشاره به اینکه شخصیت رئیس جمهور شهید منحصر به فرد بود، افزود: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی از هوای نفس حکومت و ریاست تهی بود و دارای تواضع وافتادگی بسیار والایی بود.

فرماندار کرج عنوان کرد: جنس شهید رئیسی از جنس مکتب حاج قاسم بود و در هیچ شرایطی سبب آزردگی خاطر مقام معظم رهبری نمی‌شدند.

وی اضافه کرد: دولت شهید رییسی از هوای نفس و حب مقام به دور بود؛ چنانچه دیدیم هیچگاه در مدت خدمت خود از کلمه من استفاده نمی کرد و همیشه کلمه ما را به کار می برد.

این مسئول ادامه داد: دولت سیزدهم شخصیت نمایشی نداشت و رئیس جمهور پای درد و دل مردم در کل کشور می نشست.

فرماندار کرج بیان کرد: دغدغه رهبر جمهوری اسلامی، افزایش مشارکت است و هر کدام از ما در زیرمجموعه های خود باید پای صندوق های رای قرار گیریم تا چشم دشمنان کور شود.

وی افزود: اولویت اول ما امروز شرکت در انتخابات است و انتخاب اصلح در این دوره بسیار مهم‌ است و از هر وسیله ارتباطی برای کشاندن مردم پای صندوق های رای باید استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما