شناسهٔ خبر: 67279309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان:

دستگاه‌ها برای مشارکت مردم در انتخابات اقدامات تبیینی انجام دهند

سنندج_معاون سیاسی،امنیتی استاندار کردستان گفت: دستگاه‌ها برای مشارکت مردم در انتخابات اقدامات تبیینی و بصیرت‌افزایی انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی صبح پنج‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان اظهار کرد: ستاد انتخابات فقط مختص استانداری یا فرمانداری‌ها نیست و تکلیفی همگانی است.

وی با بیان اینکه همه ادارات و نهادها در زمینه انتخابات باید پای کار باشند، افزود: باید مراجعین و مخاطبین توسط هر اداره‌ای برای شرکت در انتخابات ترغیب شوند.

وی بیان کرد: ایده‌های ادارات در حوزه انتخابات و ترغیب مردم به شرکت در این عرصه باید به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان اذعان کرد: سلامت انتخابات خط قرمز است و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رمضانی با بیان اینکه ما درراستای مشارکت با میانگین کشوری فاصله داریم، اضافه کرد: انتخابات تکلیف همگانی است و همه ادارات و دستگاه‌ها برای اجرای باشکوه آن قدم بردارند

وی گفت: دستگاه‌ها مخاطبان خود را با ابتکار و خلاقیت به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند

وی خاطرنشان کرد: تبیین خانواده کارکنان نیز توسط ارگان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید ادارات به این مهم توجه کنند

رمضانی عنوان کرد: همه باید این مهم را تکلیف بدانند و نقشه عملیات سیاسی در ادارات دیده شود

معاون استاندار کردستان با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت ادامه داد: در اداره امور اجتماعی استانداری کمیته غنی سازی اوقات فراغت تشکیل شده است اما کاری که باید انجام شود، تحقق نیافته و باید در ایام تابستان بهره بیشتری گرفته شود و جوان را برای آینده آماده کنیم که در جامعه ورود بهتری داشته است.

وی افزود: تدابیر لازم برای مقابله با تهاجمات دشمن ضرورت دارد و باید سواد سیاسی و سواد رسانه‌ای به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود.

وی همچنین بر تشکیل پارلمان دانش‌آموزی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: می‌توان در این راستا از نمایندگان مجلس کمک گرفت.

نظر شما