شناسهٔ خبر: 67279257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در ۴ شهرستان

اجرای ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در ۴ شهرستان خراسان رضوی، مورد موافقت قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در ۴ شهرستان
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان رضوی، گفت: این طرح‌ها در زمینه کشاورزی، صنعتی، گردشگری و پرورش دام و طیور و در شهرستان‌های قدمگاه، جوین، سبزوار و نیشابور اجرا می‌شود.
 
وحید داعی افزود: در این جلسه، هفت دستور کار از چهار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر مدیران دستگاه‌های اجرایی، تصمیمات مقتضی در خصوص هر یک اتخاذ شد.
 
او ادامه داد: همچنین درخواست‌هایی که از طریق بارگذاری در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در کارتابل کارگروه زیربنایی ارسال شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.
 
داعی ابراز امیدواری کرد با تصویب جانمایی طرح‌های سرمایه گذاری در جلسات کارگروه زیربنایی و صدور مجوز‌های لازم برای بهره برداری از این طرح ها، گام موثری در تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» به عنوان شعار سال برداشته شود.
 
نهمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست به ریاست خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با حضور وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن جلسات سردار شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

نظر شما