شناسهٔ خبر: 67279099 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

لذت انجام تمام امور بانکی در منزل با دانلود رایگان همراه بانک پارسیان برای آیفون

صاحب‌خبر -

اپ‌های بانکی به عنوان شعب مجازی نهادهای مالی، نقش پررنگی را در توسعه اقتصاد دیجیتالی کشور ایفا کرده و انجام آسان، امن و سریع تبادلات مالی را به سادگی فشردن یک دکمه در هر زمان و مکانی فراهم کرده است. این ابزارهای مالی گرچه کاربردی مشابه دارند، قابلیت‌های یکسانی را به کاربران خود عرضه نمی‌کنند؛ برخی بر ارائه خدمات تراکنشی تمرکز کرده و برخی دیگر از حیطه یک اپ اختصاصی بانکی فراتر رفته و خدمات خود را به حوزه‌های مالی نیز گسترش داده‌اند. در این مطلب با سه اپ بانکی مختلف و نام‌آشنای حوزه پرداختی به نام‌های همراه بانک پارسیان ایفون، همراه بانک ملل و ایران زمین آشنا خواهید شد و نحوه دانلود و نصب آسان و سریع آن‌ها را خواهید آموخت.

A guy is holding a phone in his hand and three other guys pop out of its screen showing how virtual authentication confirms on Prasian Mobile Bank

همراه بانک پارسیان برای آیفون؛ دستیار کارآمد و هوشمند مالی شما

در دهه گذشته نظام بانکی کشور بلوغی تدریجی را به سمت تحول دیجیتال تجربه کرده و نهادهای مالی را نیز به حرکت در این راستا سوق داده است. اکنون صف‌های شعب بانکی خلوت و دانلود رایگان همراه بانک پارسیان برای آیفون و نصب اپ‌های بانکی گوناگون جایگزین مراجعه حضوری به بانک‌های مختلف کشور شده است.

بانک پارسیان به عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور (براساس تسهیلات اعطایی و منابع بانکی) همواره جزء پیشگامان بکارگیری از ابزارهای فناورانه در جهت خدمات‌رسانی بوده و آغوش خود را همیشه برای استقبال از راهکارهایی نوآورانه و بدیع گشوده است. این بانک برای ارائه خدماتی بانکی در بستری الکترونیکی اقدام به عرضه نرم‌افزار پرقابلیتی تحت عنوان همراه بانک پارسیان برای ایفون کرده است. این اپ خدماتی در حد و اندازه یک نئوبانک تمام دیجیتالی را به شما عرضه می‌کند: از افتتاح حساب آنلاین گرفته تا مدیریت چک‌های صیادی، گستره وسیعی از خدمات بانکی غیرحضوری با دانلود همراه بانک پارسیان برای ایفون در دسترس مشتریان این بانک خواهد بود. برخی دیگر از خدمات برنامه بانک پارسیان برای آیفون عبارت‌اند از:

• خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری

• پرداخت قبوض خدماتی به واسطه اسکن بارکد

• انتقال وجه (عادی، کارت به کارت و بین بانکی)

• فعال‌سازی غیرحضوری رمز پویای کارت و دریافت این رمز حتی زمانی که به نت دسترسی ندارید

• دریافت گزارش تراکنش‌ها و امکان یادداشت‌گذاری برای هر تراکنش

• کمک به مؤسسات نیکوکارانه

علاوه بر موارد مذکور، با نصب همراه بانک پارسیان روی آیفون می‌توانید به سامانه احراز هویت سجام نیز متصل شوید و سود سهام عدالت خود را دریافت نمایید.

راهنمای نصب همراه بانک پارسیان ios

دانلود همراه بانک پارسیان ایفون در اپ استور اپل برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست و برای نصب این برنامه و دیگر اپ‌های کاربردی وطنی باید بازارچه‌های مجاز ایرانی پلتفرم ios را در گوشی آیفون خود نصب کنید. سیبچه به عنوان اولین اپ استور نرم‌افزارهای تلفن همراه بستر آی او اس، انتخاب ایده‌الی جهت نصب سریع، آسان و نامحدود اپ‌های ایرانی محسوب می‌شود. پس از نصب سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این بازارچه (ثبت دستگاه شما در پنل ادهوک) می‌توانید سیبچه را اجرا کرده و در بخش جستجوی اپلیکیشن، نام پارسیان من ios را تایپ کنید تا در اندک زمانی به صفحه اصلی اینترنت بانک پارسیان آیفون منتقل شوید. در این صفحه با لمس دکمه آبی‌رنگ دانلود می‌توانید این اپ را روی گوشی خود نصب کنید و از مزایای آن بهره‌مند گردید.

همراه بانک پارسیان برای آیفون نسخه وب

برای کسانی که تمایلی به دانلود همراه بانک پارسیان لینک مستقیم و نصب این اپ بانکی ندارند، نسخه همراه بانک پارسیان برای آیفون وب نیز انتشار یافته تا دسترسی به خدمات بانکداری الکترونیکی پارسیان به واسطه صفحه وب و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن نیز برای مشتریان این بانک امکان‌پذیر گردد. بااین‌وجود برای بهره‌وری بهینه از تمام ظرفیت‌های امنیتی و رفاهی همراه بانک پارسیان، توصیه می‌شود که این برنامه کارآمد و سودمند را به واسطه سیبچه نصب و دانلود کنید تا از تمام مزایای این اپ بانکی برخوردار گردید.

Two phone standing beside each other on a blue background showing Melal Mobile Bank on its screen

همراه بانک ملل برای آیفون؛ دستگاه خودپردازی در جیب شما

مزیت‌های بی‌شمار ارائه خدمات بانکی در بستر امن و مطمئن بانکداری مجازی موجب شده است که بسیاری از مؤسسات مالی نیز همانند بانک‌های کشور، اقدام به طراحی و عرضه نرم‌افزارهای اختصاصی موبایلی خود به ایرانیان کنند. بانک ملل نیز که از مؤسسات اعتباری نوظهور کشور محسوب می‌شود، مدتی است با عرضه اپ اختصاصی خود به نام همراه بانک ملل برای آیفون، ارائه خدمات بانکی غیرحضوری را به مشتریان خود آغاز کرده است.

همانند دیگر اپ‌های سودمند بانکی، همراه بانک ملل ایفون نیز از بخش‌های مختلفی نظیر گزارش‌ها، سوابق تراکنش، حساب‌ها و کارت‌های کاربر، اطلاعات شبا و مسدودسازی موقت کارت برخوردار بوده و قادر است خدمات مختلفی از قبیل: انتقال وجه بین بانکی و درون بانکی، دریافت صورت‌حساب، پرداخت قبوض خدماتی و مشاهده گردش حساب بانکی را به کاربران اینترنت بانک ملل برای ایفون ارائه کند. افزون بر این موارد، کاربران همراه بانک ملل نسخه ios با دانلود همراه بانک ملل برای ایفون می‌توانند نزدیک‌ترین شعب بانکی را به محل زندگی خود پیدا کرده و از امکانات رفاهی موجود در شعب بانکی (خودپرداز و غیره) اطلاع پیدا کنند. جهت نصب همراه بانک ملل یا دانلود نرم‌افزار فام ملل برای ایفون می‌توانید بازارچه سیبچه را در گوشی آیفون خود نصب کرده و سپس به واسطه این اپ، اقدام به نصب این اپلیکیشن نمایید. ناگفته نماند که امکان استفاده از برخی قابلیت‌های این اپ در نسخه وب همراه بانک ملل نیز وجود دارد.

A phone is depicted as a door of a bank with Iran Zamin Bank's logo and name written on its door

همراه بانک ایران زمین ایفون؛ اپی کارآمد برای دریافت خدمات بانکی

تسهیل انجام امور مالی برای مشتریان هدف اصلی هر نهاد مالی محسوب می‌شود و همراه بانک ایران زمین نیز در راستای دستیابی به این هدف، اپ اختصاصی خود را با نام اپلیکیشن بانک ایران زمین برای ایفون انتشار داده است تا امنیت مالی و آرامش خاطر مشتریان خود را فراهم سازد. این اپ بانکی نیز قابلیت‌های گوناگونی را در خود جای داده و امکان انجام عملیات مختلفی نظیر انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی، پرداخت تسهیلات بانکی، کمک به مؤسسات بشردوستانه، پرداخت قبوض خدماتی و ارائه گزارش کاملی از تراکنش‌های بانکی را به کاربران همراه بانک ایران زمین نسخه جدید ایفون فراهم کند. افزون بر این موارد، با دانلود همراه بانک ایران زمین با لینک مستقیم برای ایفون می‌توانید مدیریت کاملی بر چک‌های بانکی خود داشته باشید و عملیاتی نظیر مسدودی چک، ثبت مبلغ و وضعیت چک‌های واگذار شده را به سادگی لمس یک دکمه در همراه بانک ایران زمین نسخه ios صورت دهید. ناگفته نماند که نصب همراه بانک ایران زمین روی آیفون نیز نیازمند دانلود بازارچه سیبچه و خرید اشتراک ماهانه این اپ استور فارسی بوده و دانلود همراه بانک ایران زمین با لینک مستقیم صرفاً در بازارچه‌های مجازی معتبری نظیر سیبچه امکان‌پذیر است.

کلام آخر

اپ‌های بانکی مسیری طولانی را نسبت به سال‌های اولیه عرضه گذرانده و به بلوغ و پختگی کامل رسیده‌اند. این اپ‌ها اکنون از مرحله آزمون و خطا گذشته و به ثباتی پایدار دست یافته‌ و به ابزاری ضروری برای انجام امور روزمره بانکی ایرانیان مبدل شده‌اند. در این مطلب با سه اپ بانکی پرطرفدار پارسیان، ملل و همراه بانک ایران زمین برای ایفون آشنا گشتید و نحوه نصب و دانلود این اپ‌ها را در گوشی‌های آیفون فرا گرفتید. بی‌تردید با دانلود همراه بانک ایران زمین برای ایفون و نصب اپ ایران زمین و ملل از حضور فیزیکی در شعب بانکی و اتلاف وقت در صف‌های خودپرداز بی‌نیاز خواهید شد.

نظر شما