شناسهٔ خبر: 67279066 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اجماع جبهه انقلابی به نفع مردم است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی از نامزدها اگر با اراده خودشان کنار نروند با رای مردم کنار زده می‌شوند پس بهتر است با یک وحدت به نفع یک نفر کنار روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک، عبدالرضا داوری فعال فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار سیاسی تابناک در خصوص ضرورت وحدت جبهه انقلاب گفت: به نظرم وحدت نیروهای انقلاب در این شرایط ضروری است. پراکندگی آرا به گونه‌ای است که اگر چند نفر از آقایون اصولگرا به نفع یک نفر کنار نرود پزشکیان پیروز می‌شود.

اجماع ضرورت جبهه انقلابی برای پیروزی در انتخابات است

 

وی افزود: به هر حال برخی از نامزدها اگر با اراده خودشان کنار نروند با رای مردم کنار زده می‌شوند پس بهتر است با یک وحدت به نفع یک نفر کنار روند.

 

این فعال اصولگرا در ادامه در خصوص بهترین مکانیزم برای رسیدن به یک نامزد واحد بیان کرد: بهترین مکانیزمی که وجود دارد نظرسنجی هایی است که توسط موسسه‌های معتبر است انجام می شود این نظرسنجی‌ها می‌توانند ملاک مناسبی برای نشان دادن وضعیت کاندیدا باشد. این نظرسنجی‌ها در افزایش مقبولیت نامزد نیز تاثیرگذار است.

 

 

داوری در ادامه عنوان کرد: صحنه انتخابات تضاد بین توسعه گرایی و بنیادگرایی است نه تضاد بین انقلابی و غیر انقلابی زیرا بنده آقای پزشکیان را نیز انقلابی می‌دانم.

 

 

وی در پایان در خصوص بهترین فردی که می‌تواند در جایگاه رئیس جمهور شرایط کشور را بهبود ببخشد اینگونه اظهار نظر کرد: قالیباف گزینه مناسبی است زیرا مسائل توسعه کشور را می‌شناسد و بهتر از هر کسی می‌تواند کشور را توسعه دهد، فرد توانمندی است که سابقه کار اجرایی قوی نیز دارد، مدرن فکر می‌کند و قابلیت اجماع سازی را دارد و اگر رئیس جمهور شود سنگ اندازی بر سر راه  ایشان بسیار کمتر از پزشکیان است.

نظر شما