شناسهٔ خبر: 67278910 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت کرمانشاه:

همه باید برای انتخاب رئیس جمهور اصلح تلاش کنند

کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: هشتم تیرماه روز سرنوشت ساز انتخاب ریاست جمهوری چهاردهم است، بنابراین باید همه ما برای این روز و انتخاب یک فرد اصلح و شایسته تلاش کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در درس اخلاق طلاب شهرستان کرمانشاه در سخنانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: کمتر از ۱۰ روز به انتخابات ریاست جمهوری در کشور مانده است بنابراین باید در این فرصت نسبت به تبیین حقایق و سوی دیگر تلاش برای مشارکت بیشتر مردم در این همه پرسی تلاش خود را داشته باشیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: هشتم تیرماه روز سرنوشت ساز انتخاب ریاست جمهوری چهاردهم است بنابراین باید همه ما برای این روز و انتخاب یک نماینده اصلح و شایسته تلاش کنیم.

این عالم برجسته کرمانشاهی ادامه داد: کاندیدی را برای ریاست جمهوری باید انتخاب کنیم که دارای ویژگی‌ها و شخصیت وارسته‌ای باشد و بتواند که مشکلات موجود کشور را مرتفع نماید بنابراین قبل از هرگونه رای دادن باید نسبت به انتخاب نامزد اصلح و انقلابی و مطالبه‌گر تلاش خود را داشته باشیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه یادآور شد: بی‌گمان در بین شش نامزد ریاست جمهوری می‌توان کاندیدای اصلح را به آسانی پیدا کرد که البته این کار نیازمند آگاهی، مطالعه و تحقیق در مورد فرد مورد نظر می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود عنوان داشت: بی‌گمان ملت ایران به مانند دیگر رویدادهای تاریخی و سیاسی و ملی در هشتم تیر ماه امسال نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه دیگر رقم خواهند آفرید./1400/

نظر شما