شناسهٔ خبر: 67278820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

انجام حفاری در معابر هرمزگان تا پایان انتخابات ممنوع است

استاندار هرمزگان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انجام هرگونه حفاری در سطح خیابان‌ها و معابر عمومی سراسر استان تا پایان روز انتخابات ممنوع است.

صاحب‌خبر -

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست ستاد انتخابات استان افزود: ممنوعیت حفاری خیابان‌ها و معابر استان از امروز پنجشنبه ۳۱ خردادماه اعمال شده و تا روز شنبه ۹ تیرماه یک روز بعد از انتخابات ادامه دارد.

وی هشدار داد: با فرماندارانی که در جغرافیای آن‌ها و مدیرانی که توسط مجموعه‌ی آن‌ها حفاری انجام شود، برخورد جدی خواهد شد و جریمه نقض این دستور، قطع سهمیه سوخت ۶ ماهه ماشین آلات و سهمیه یک‌ماه سوخت برای شرکت حفار است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین بر بازدیدهای مستمر و میدانی فرمانداران، بخشداران و دهیاران تاکید کرد و گفت: علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات، باید پهنه‌ بندی‌های جدید برای استقرار امکانات و ماشین‌آلات پشتیبان‌ به‌ویژه برای جزایر استان انجام شود و تمامی دستگاه‌های دولتی، فرمانداری‌ها و مدارس برای پشتیبانی وسایل سرمایشی در حالت آماده‌باش کامل باشند.

دوستی تامین امکانات پشتیبان زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری، برق و آب را مورد تاکید قرارداد و افزود: در این حوزه ها لازم است مدیران اجرایی، شرکت‌های زیرساخت و فرمانداران همزمان با تنظیم چک لیست ‌ها برای پایش مستمر وضعیت موجود نسبت به تکمیل امکانات و استقرار امکانات و دستگاه‌های پشتیبان اقدام کنند.

وی مشارکت امن و باشکوه مردم برای تعیین سرنوشت کشور را مستلزم درخدمت بودن تمام امکانات دانست و افزود:برنامه ریزی استان در ایام انتخابات، خدمت دهی بدون خلل به مردم است که درهمین راستا باید به تعداد موردنیاز درخصوص تأمین و نصب مولدهای اضطراری برق، ایمن‌سازی کابل‌ها، افزایش مخازن آب، تأمین سوخت، نوسازی باطری دکل‌ها، پرتکشن دیتای جایگزین، افزایش گشت های پایش و اکیپ های رفع عیب اقدام شود.

استاندار هرمزگان بررسی روزانه گزارش‌های هواشناسی را مهم دانست و تأکید کرد: علاوه بر رصد وضعیت جوی و دریایی باید سازمان بنادر و دریانوردی شناورهای ناجی و تندرو پشتیبان را دراختیار ستاد قرار دهد ضمن اینکه مراقبت و محافظت از بستر فیبرهای دریایی و جلوگیری از لنگراندازی در این محدوده‌ها نیز بسیار اهمیت دارد.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری هشتم تیرماه‌ ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 

نظر شما