شناسهٔ خبر: 67278735 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

تسریع در برق‌رسانی به سایت‌دکل‌های تلفن همراه گیلان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از توافقات جهت اجرای شبکه برق سایت‌دکل‌های تلفن همراه بین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، جلسه‌ای به منظور رفع مشکلات و موانع و تسریع در برق‌رسانی به سایت‌دکل‌های تلفن همراه با حضور دکتر سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، حسین فضل‌طلب مدیر ارتباطات شرکت ایرانسل و علی‌نژاد مدیر اپراتور همراه اول در استان در محل توزیع برق استان برگزار شد.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با توجه به فصل گرما و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و اهمیت برق‌رسانی در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و ارائه خدمات مطلوب در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار تسریع در برق‌رسانی به سایت‌دکل‌های تلفن همراه در استان شد.

 

در ادامه مدیران اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در استان هرکدام به تشریح مشکلات موجود در برق‌رسانی جهت احداث سایت‌دکل‌ها پرداختند.

 

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این نشست جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها و رفع موانع و مشکلات تامین برق پایدار سایت‌دکل‌های ارتباطی قول مساعدت و همکاری لازم را دادند.

نظر شما