شناسهٔ خبر: 67278710 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تا انتخابات

سالاری: مردم از حق مشارکت خود در انتخابات کمال استفاده را کنند

امیررضا قشقایی

نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند هم به خودش و هم به دیگران ظلم کرده است.

صاحب‌خبر -

عثمان سالاری، نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات و حق تعیین سرنوشت محصول مردم سالاری دینی و دموکراسی در ایران است. هر میزان که مشارکت مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد هم در بعد بین‌المللی پیام واضحی دارد و هم در بعد داخلی کمک موثری در راستای انسجام همه جانبه خواهد داشت؛ بنابراین اگر مردم از این حق قانونی خود کمال استفاده را ببرند بعدا حسرت نخواهند خورد  که چرا از حق خود استفاده نکردند و نامزد ایده آل آنان مجری دولت نشد.

وی ادامه داد: اگر نامزدی که بیشترین رای و سرمایه اجتماعی را دارد رئیس جمهور شود، نماینده قشر عظیمی از مردم ایران خواهد شد. بنابراین کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند هم به خودش و هم به دیگران ظلم کرده است. اگر کسی در انتخابات شرکت نکرد نمی‌تواند بعدا نیز گله‌مند شود چرا که از موقعیت طلایی خود برای مشارکت استفاده نکرده است. این میزان از مردم‌سالاری دینی در کمتر جایی از جهان مشاهده می‌شود. درحال حاضر نیز  طیف‌های مختلف سیاسی در این انتخابات حضور دارند و دیگر بهانه ای برای عدم حضور در انتخابات وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما