شناسهٔ خبر: 67278627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه و انتخابات اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان با حضور علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در محل سالن سادات شهرداری کرمان برگزار شد. مجمع عمومی سالیانه و انتخابات اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان با حضور علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در محل سالن سادات شهرداری کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی ایلکا ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع)، شهدای خدمت و خصوصا" شهید جمهور اظهار داشت: خدمات آیت الله رئیسی در ۴۰ سال اخیر در قوه قضاییه، آستان قدس و قوه مجریه بر هیچ کس پوشیده نیست و رئیس جمهور فقید کشور همیشه در میان محرومان بود و در آیین تجلیل از مدال آوران بر حمایت از قهرمانان تأکید داشتند.
ایلکا تاکید کرد: اقدامات خوبی در حوزه ماموریت‌های فدراسیون صورت گرفته که در این خصوص باید از حمایت‌های مهندس کیومرث هاشمی مقام عالی وزارت تشکر می‌کنم.
سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی اظهار داشت: استان کرمان در برگزاری رویدادها، جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین المللی ظرفیت بسیار خوبی دارد و قهرمانی از دل همین مناظق محروم بوجود می‌آید.
ایلکا ادامه داد: مسئولیت اجتماعی بر عهده این فدراسیون است و ظرفیت دستگاه‌هایی که در حوزه‌های اجتماعی مسئولیت دارند می‌تواند در قالب همکاری‌های فی مابین مورد استفاده قرار بگیرند و فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی یکی از فدراسیون‌های مهم وزارت ورزش و جوانان است.
وی افزود:ظرفیت‌های بسیار زیادی در این فدراسیون نهفته است و  مقام معظم رهبری در دیدار مسؤلان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی بر احیاء و ترویج  بازی‌های بومی محلی تأکید داشتند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت ویژه‌ای است که این فدراسیون در سطح کشور دارد.
ایلکا با اشاره به اصول مدیریت و لزوم تدبیر مدیریت صحیح هیأت‌های استانی تصرح کرد: رئیس هیأت استان باید چشم بینا، مشاوری امین و بازویی توانمند برای رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش استان باشد.
سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی افزود: اکثر جامعه هدف این فدراسیون قشر با کرامت روستاییان و عشایر هستند و هیأت‌های استانی باید با همکاری ادارات کل برنامه‌هایشان را پیش برده تا این بزرگواران بهره لازم را از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته ببرند.  
در ادامه گزارش عملکرد به همراه گزارش مالی و تحقق تقویم ورزشی هیأت استان در سال ۱۴۰۲ ارائه شد و مورد تأیید اعضای حاضر قرار گرفت و بر اساس آراء حاضرین عذری ریاحی، مهدی تدین و محمدرضا کمساری به عنوان اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند.
در پایان این نشست نیز از وحید محمدی رئیس هیأت استان، اصحاب رسانه و برگزارکنندگان مسابقات بین المللی قلعه قوس، با اهدای لوح یادبود و تندیس تقدیر شد.
میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمدرضا رجبی، سرپرست دبیری فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، وحید محمدی رئیس هیأت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان از حاضرین در جلسه بودند.
انتهای پیام

نظر شما