شناسهٔ خبر: 67278579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور همسر محمدباقر قالیباف در میان بانوان کرمانشاه

همسر محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در همایش بانوان کرمانشاهی در تالار برق کرمانشاه حضور پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، زهرا مشیر همسر محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در همایش بانوان کرمانشاهی که با همت ستاد انتخاباتی این کاندیدا در استان برگزار شده بود، حضور پیدا کرد.

بانوان کرمانشاه از اقشار مختلف در این همایش حضور داشتند و تعدادی از حاضران به بیان نظرات خود درباره این کاندیدا پرداختند و دف‌نوازی گروه بانوان هنرمند نیز از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

زهرا مشیر در این همایش به بیان خاطراتی از سفر به استان کرمانشاه و میزبانی مردم استان پرداخت و گفت: مردم استان کرمانشاه از گذشته تاکنون از نظر مهمان‌نوازی زبانزد بوده‌اند.

وی عنوان کرد: مردم استان کرمانشاه به عنوان مرزداران کشور سال‌ها درگیر دفاع مقدس بودند و از جان و مال خود برای دفع از خاک میهن گذشتند.

نوروزی شهردار کرمانشاه نیز در این همایش با اشاره به ضرورت انتخاب فرد اصلح گفت: با انتخاب دکتر قالیباف از انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با حضور حداکثری مردم و اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران باید وظیفه خود را ایفا کنیم عنوان کرد: قالیباف سال‌ها در جبهه ایثارگری خود را به منصه ظهور رساند و با مدیریت جهادی خود سبب تحول در جامعه شد.

تیموری از بانوان فرهنگی استان در این همایش اظهار داشت: انتخاب فرد اصلح یعنی قالیباف مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را برطرف می‌کند. یا باید در این عرصه صندوق رأی را به دیگران واگذار کنیم یا با تمام قوا به میدان بیاییم و با رخ کشیدن مردم سالاری دینی فردی اصلح را انتخاب کنیم.

وی عنوان کرد: قالیباف مصداق عینی بیانات مقام معظم رهبری است؛ وی علاوه بر ایمان، تخصص و تجربه سال‌ها در عرصه قانون و نوشتن برنامه بودجه تسلط کامل دارند و یکی از بهترین گزینه‌هایی است که با همسایگان تعامل دارد.

الماس‌وندی دبیر ستاد بانوان قالیباف در استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: برای تحقق اقتدار کشور به حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات نیاز داریم.

انتهای پیام/

نظر شما