شناسهٔ خبر: 67278475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره تبلیغات اسلامی دره شهر خبرداد؛

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی طی عید غدیر در دره شهر

ایلام-رییس اداره تبلیغات اسلامی دره شهر از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی طی عید غدیر در دره شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی صیادی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه ولایت و عید بزرگ غدیر گفت: با برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دره شهر، برنامه‌های متنوعی درسطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری برنامه بزرگ بازخوانی واقعه غدیر با حضور همه اقشار مردم، ادارات و نهادهای شهرستان، با همکاری سپاه استان ایلام در روز عید غدیر در شهرستان دره شهر، پخت غذای نذری با هماهنگی‌های به عمل آمده با همکاری هیئات مذهبی و فعالان قرآنی در بیش از صد آشپزخانه اقدام به پخت و توزیع بیش از پنجاه هزار پرس غذا در روز عید غدیر خواهند کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دره شهر در مورد دیگر برنامه‌های روز عید غدیر افزود: جشن خیابانی با حضور مواکب و ایستگاه‌های صلواتی وهیئات مذهبی در میدان امام حسین (ع)، برگزاری مراسم جشن در مساجد و هیئات مذهبی در مرکز بخش ماژین و روستاهای شهرستان دره شهر از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.

وی از تبیین مسئله غدیر در برنامه‌های مبلغین و مبلغات این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال شاهد جشن‌های باشکوهی در سطح شهرستان دره شهر خواهیم بود و از عموم مردم شهرستان جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

نظر شما