شناسهٔ خبر: 67278471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی:

جلیلی وفادارترین نامزد به آرمان شهید رییسی است

اردبیل- رییس ستاد انتخاباتی جلیلی گفت: سعید جلیلی نزدیکترین و وفادارترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری به آرمان شهید آیت‌الله رییسی و دیگر شهدای انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی‌اقدم صبح پنجشنبه در ستاد مردمی جلیلی در اردبیل اظهار کرد: سعید جلیلی با ادبیات فاخر انقلابی، حفظ ارزش‌ها و پایبندی به منشور اخلاقی پا به عرصه انتخابات گذاشته و همه باید به چنین فردی مخلص و وفادار به انقلاب و نظام رأی دهیم تا این کشور در بالاترین سطح به پیشرفت و توسعه خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: جلیلی در آغاز این مسیر نه تنها زیر بار منت هیچ اسپانسر مالی نرفته بلکه اعلام کرده با حمایت مردم در صحنه انتخابات می‌ماند و پرچم برافراشته شده از سوی آیت‌الله شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهد داد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: ما آمده‌ایم تا امروز چنین چهره فدایی ملت و انقلاب را تبیین کنیم و این همان جهاد تبیینی است که مقام معظم رهبری از آن سخن به میان آورده و برای عزت و عظمت این کشور بارها اعلام کردند که عملکردها و توانمندی شخصیت‌های انقلابی را برای مردم معرفی کنیم.

نوعی‌اقدم به خیزش عجیب مردمی در حمایت از سعید جلیلی اشاره کرد و افزود: تاکنون برای ۴۸۰ شهر کشور و ۳۱ استان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ حکم صادر کردیم و همچنان استقبال مردمی از چهره ارزشی انقلاب اسلامی، سعید جلیلی ادامه دارد.

وی به نگاه مغرضانه دشمنان به سعید جلیلی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن به صراحت اعلام می‌کند که معادلات جهانی را بعد از موشک‌های دوربرد ایران، حضور جلیلی تغییر خواهد داد و قطعاً حضور او را خطرناک برای ادامه تحولات منطقه‌ای می‌دانند.

نوعی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در چنین فضایی که دشمن تبلیغات منفی علیه چهره‌های ناب انقلاب همچون سعید جلیلی را شروع کردند، ضرورت دارد در مقابل فتنه‌گری‌های خارجی و داخلی از چنین شخصیت در تراز انقلاب اسلامی حمایت شود.

وی جریان اصلاحات را جریان شخصیت خورده و ناکارآمد توصیف کرد و گفت: نه تنها جریان اصلاحات در انتخابات حاضر اقبالی از سوی مردم ندارد بلکه خواسته یا ناخواسته این جریان در دام فتنه گری‌های خارجی قرار گرفته است.

نوعی‌اقدم با تقسیم‌بندی جریان اصلاح‌طلبی به بدخیم و خوش‌خیم اضافه کرد: اصلاح‌طلبان بدخیم سربازان پیاده نظام استکبار در داخل هستند که به هر شکل ممکن سعی می‌کنند تا موانعی را در مسیر پیشرفت کشور ایجاد کنند که بنده اعلام می‌کنم این اصلاح‌طلبان دیگر در برابر اراده این ملت هیچ قدرت و توانی ندارند.

وی موج بی‌توجهی به جریان اصلاح‌طلبی را در کشور یادآور شد و بیان کرد: این جریان امتحان خود را در گذشته پس داده و نتوانسته در برابر جریان غرب‌گرایی و انحراف ایستاده و از آرمان این ملت دفاع کند.

نوعی‌اقدم در ادامه سخنان خود یادآور شد: جریان اصلاح‌طلبی تمایل به سازش با غرب و بازی کودکانه با شرف و عزت این ملت را دارد و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای چنین معامله سخت و خطرناکی را با ملت ایران داشته باشند.

وی تصریح کرد: در بین گزینه‌های اصولگرایی نیز سعید جلیلی به دلایل مختلف از اصالت، پاکی و شایستگی برخوردار است و بنده شهادت می‌دهم از نیروهای تراز انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا و آرمان آنها است.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: منشور حکمرانی اخلاقی ستاد سعید جلیلی منتشر شد که در ۱۵ بند بر خدامحوری، تقوا، عدالت، امانتداری، صداقت، قناعت و ساده‌زیستی، حمایت از مظلومان، حفظ حریم افراد، پرهیز از اهانت و دوری از رشوه، فساد و… تاکید شده است.

نظر شما