شناسهٔ خبر: 67278360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

۳۸ مسیر مهمونی کیلومتری غدیر در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

اصفهان - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۳۸ مسیر مهمونی کیلومتری غدیر در اصفهان راه‌اندازی می‌شود که در قالب آن یک میلیون و ۱۹۱ هزار پرس غذای نذری توزیع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدرضا سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای عید سعید غدیر خم در استان اصفهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای جشن‌های این عید بزرگ مسلمانان همچنان در حال انجام و به روز رسانی است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تاکنون برگزاری ۲ هزار و ۳۶۰ جشن قطعی شده است، ابراز کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم این جشن‌ها در شهرها و روستاهای استان اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه برپایی مهمونی کیلومتری غدیر که طی دو سال اخیر به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با حمایت مردم و هیئات مذهبی برگزار می‌شود نیز در روز عید غدیر در استان اصفهان در دستور کار است، افزود: به این مناسبت ۳۸ مسیر مهمانی در استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پذیرایی از شهروندان استان اصفهان با توزیع یک میلیون و ۱۹۱ هزار پرس غذا در ظهر عید غدیر نیز در دستور کار است، افزود: در این بین شهرستان اصفهان ۵۰۰ هزار پرس، کاشان با ۱۱۰ هزار پرس، شاهین شهر و میمه با ۸۰ هزار پرس، مبارکه با ۵۰ هزار پرس، نطنز با ۴۵ هزار پرس و شهرستان‌های برخوار، نجف آباد و شهرضا با ۴۰ هزار پرس بیشترین پذیرایی را دارند.

نظر شما