شناسهٔ خبر: 67278304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار منطقه ۶ تبریز:

۲ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی حین خاک‌برداری غیرمجاز توقیف شد

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: با هدف جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح منطقه، دو دستگاه ماشین‌آلات عمرانی حین فعالیت توقیف شد.

صاحب‌خبر -

رضا جان‌فشان نوبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه با جدیت تمام از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: یکی از اقدامات مؤثر در راستای کاهش ساخت‌وسازهای غیرمجاز توقیف ماشین‌آلات عمرانی است که طی ماه‌های اخیر با حکم مراجع قضائی و همکاری شایسته نیروی انتظامی با جدیت تمام در حال اجرا است.

وی افزود: یکی از تخلفات رایج در ساخت‌وساز، رعایت نکردن شهرسازی و اصول فنی و مستحکم نبودن بنا از سوی سازندگان است.

شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: از جمله پیامدهای این موضوع آشفتگی سیمای شهر و بروز خطرات جانی و مالی برای مالکان و خریداران است که می‌تواند لطمه‌های جبران‌ناپذیری را به شهر و شهروندان وارد می‌کند.

جان‌فشان نوبری از توقیف دو دستگاه ماشین‌آلات عمرانی حین ساخت‌وساز غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: این تعداد ماشین‌آلات شامل یک دستگاه بیل زنجیری و یک دستگاه لودر است که در مسیر اسب‌سواری و هنگام خاکبرداری غیرمجاز از اراضی ملی توسط عوامل معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز توقیف شد.

وی ادامه داد: با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز و غیراصولی که موجب آسیب جدی به زیبایی بصری سطح شهر و به خطر افتادن جان و مال شهروندان به‌دلیل استحکام نداشتن بنا، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

نظر شما