شناسهٔ خبر: 67278302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در آزادشهر

فرمانده انتظامی گلستان از پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در آزادشهر خبرداد و گفت: طرح نظارت و کنترل بر اصناف با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی صنوف متخلف در استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سردار محمدسعید فاضل دادگر، صبح امروز -پنجشنبه سی‌ویکم خرداد- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نظارت و کنترل بر اصناف با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی صنوف متخلف، توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح فعالیت متصدیان ۲۷ واحد صنفی مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت که ۱۷ واحد صنفی به علت ‏رعایت‬ نکردن ضوابط و فعالیت غیرمجاز پلمب شدند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.

وی از طرح تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با عنوان طرح آرامش خبر داد و گفت: این طرح در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

سردار فاضل‌دادگر افزود: در اجرای این طرح از ابتدای خرداد در بندر ترکمن ۱۵۵ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۳۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند که مقدار ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و دستگیرشدگان به مرجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، اضافه کرد: پلیس برای حفظ و پایداری امنیت در جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی گلستان از کشف یک مخفیگاه متخلفین در گنبد کاووس خبر داد و گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی از اقدام مجرمانه ۹ نفر در این رابطه مطلع و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و دقیق این متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودرو و مخفیگاه آنها مقداری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف کردند.

نظر شما