شناسهٔ خبر: 67278139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه رامسر:

منفعت مردم خط قرمز است

رامسر- امام جمعه رامسر منفعت مردم را خط قرمز بیان کرد و گفت:شکایت از مردم به اتهام مطالبه گری نامناسب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود علیخانی صبح پنجشنبه در دیدار با دادستان و ریاست دادگستری با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضائی، گفت: با تلاش دستگاه قضائی، شاهد رویکرد خوب و نقاط مثبتی در حوزه قضائی هستیم و اگر عدالت حاکم باشد روشنی چشم مردم است.

وی با اظهار اینکه، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی باید به تفکیک قوا اعتماد داشته باشیم و عمل کنیم، خاطر نشان کرد: با توجه به امر صریح رهبر معظم انقلاب و حساسیت دستگاه قضائی هیچ دخالتی در پرونده‌های دادگاه‌ها ندارم و هیچ گونه سفارشی از سوی امام جمعه و دفتر امام جمعه به قضات محترم نمی‌شود و هیچ کسی توقع نداشته باشد که در خصوص پرونده قضائی جز منافع عموم امام جمعه ورود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه، تسریع در حوزه قضائی با توجه به حساسیت‌ها در اولویت کاری است، تصریح کرد: منفعت عموم مردم خط قرمز ما بوده و امام جمعه و سایر مسئولان به عنوان خادمین مردم باید تعامل و همکاری داشته باشیم.

حجت الاسلام علیخانی افزود: در رأس مشکلات مردم رامسر خبرنگاران موظف هستند مطالبه گری کنند و با نقد سازنده و راهکار روند توسعه را در پیش گیرند.

وی با اشاره به ۳۵ هزار پرونده ورودی در سال ۱۴۰۲ در دادگستری رامسر تصریح کرد: شکایت مسئولان از مردم و اتهام به شهروندان به دلیل مطالبه‌گری نادرست است.

نظر شما