شناسهٔ خبر: 67278014 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اشغالگران مجبور به عقب‌نشینی از اردوگاه «الفارعه» شدند

سپیده حسینی

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی درگیری‌های شدید با نیروهای مقاومت در اردوگاه الفارعه در کرانه باختری، مجبور به عقب‌نشینی از این اردوگاه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نظامیان رژیم صهیونیستی که بامداد امروز پنج‌شنبه پس از عبور از ایست نظامی «الحمرا» با خودروهای گشتی خود به اردوگاه الفارعه و اطراف آن در جنوب طوباس در کرانه باختری اشغالی یورش برده بودند، در ورودی اردوگاه با مقاومت گسترده نیروهای گردان «شهدای الاقصی» مواجه و مجبور به عقب‌نشینی از اردوگاه شدند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، این گردان‌ها پیشتر از انفجار یک بمب دست‌ساز در نزدیکی خودروهای سربازان اسرائیلی خبر دادند که به منطقه «السوق» در این اردوگاه یورش آورده بودند.

طبق اعلام این گروه مقاومتی فلسطینی، در نتیجه انفجار بمب دست‌ساز خودرو اشغالگران متوقف شد.

همچنین خبرنگار شبکه المیادین گزارش نیروهای اشغالگر یورش‌هایی را علیه منطقه صوریف در شمال الخلیل آغاز کرده و چند دستگاه خودرو فلسطینی‌ها را مصادره کردند.

رژیم اشغالگر در چارچوب بازداشت‌های مستمر در کرانه باختری اشغالی، بامداد امروز «عزیز دویک» رئیس شورای قانونگذاری فلسطین را که تنها چند روز قبل آزاد شده بود، در منزلش در الخلیل بازداشت کردند.

باشگاه اسرای فسلطین چند روز قبل اعلام کرد که بیش از ۹۳۰۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی محبوس هستند که دستکم ۷۵ نفر از آن‌ها زن و حداقل ۲۵۰ نفر از آن‌ها کودک هستند.

رژیم صهیونیستی همزمان با حملات وحشیانه‌اش به  نوار غزه که از حدود ۹ ماه قبل ادامه دارد، یورش‌ها و بازداشت‌های روزانه در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی را تشدید کرده است.

انتهای پیام

نظر شما