شناسهٔ خبر: 67277906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر کشور:

تأمین مسکن و جوانی جمعیت مؤلفه های اقتدار کشور هستند

اراک- وزیر کشور گفت: تامین مسکن و جوانی جمعیت مولفه های اقتدار کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح پنجشنبه در آئین اهدای زمین به خانواده‌های خوش جمعیت استان مرکزی در شهر جدید امیرکبیر اظهار کرد: جوانی جمعیت یکی از نیازهای فوری و مهم و دغدغه کشور است که این در دستور کار رئیس جمهور شهید قرار داشت.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی این بود که برای هیچ کاری نمی‌گفتند "نمی‌توانیم یا نمی‌شود" بلکه برای هر کاری تلاش لازم را انجام می‌دادند و در آن راه گام بر می‌داشتند.

وزیر کشور تصریح کرد: در ۸ سال قبل دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می‌رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می‌شد.

وحیدی گفت: از طرفی رکورد شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که گفته می‌شد آب کشور هم بدون حل مسائل ما با آمریکا درست نمی‌شود و بر این موضوع تبلیغ هم داشتند اما این باور ۱۰۰ درصد غلط و شرک آلود بود.

وی با بیان اینکه شهید جمهور پروژه‌های مختلفی از جمله در حوزه مسکن را در این شرایط آغاز کردند گفت: به گفته وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در کشور آغاز شده این درحالی است که مسکن مهر نیز در دوره دوم دولت وقت انجام شد اما این کار در ۲ سال اول دوره نخست دولت سیزدهم صورت گرفت که اقدامی شگفت انگیز بود.

وی بیان کرد: مسکن یکی از نیازهای ضروری مردم است و تأمین مسکن برای افراد نیازمند کاهش بار دولت است و امروز خوشبختانه تحویل مسکن در سراسر کشور انجام می‌شود.

وحیدی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: امیدواریم در آستانه انتخابات جدید رئیس جمهوری انتخاب شود که با جدیت راه شهید جمهور را ادامه دهد و نیاز مردم به مسکن و جوانی جمعیت به عنوان ۲ عنصر مهم اقتدار را مورد توجه ویژه قرار دهد.

نظر شما