شناسهٔ خبر: 67277730 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مواضع بی سابقه دبیرکل حزب الله لبنان

دبیر کل حزب الله لبنان در موضعی بی سابقه اعلام کرد مقاومت اسلامی لبنان برای جنگ تمام عیار با رژیم صهیونیستی در زمین، دریا و هوا آماده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  دبیر کل حزب الله لبنان در موضعی بی سابقه اعلام کرد مقاومت اسلامی لبنان برای جنگ تمام عیار با رژیم صهیونیستی در زمین، دریا و هوا آماده شده است.  

<div id="video-display-embed-code_11233450"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263926/11233450?width=600&height=350"></script></div>


سید حسن نصرالله درمراسم تجلیل از شهید ابوطالب، فرمانده ارشد حزب الله، با اشاره به توان کمی و کیفی مقاومت گفت اگرجنگ گسترده برلبنان تحمیل شود در تمام عرصه‌ها و
بدون هیچ حد و مرزی با دشمن مقابله خواهیم کرد.
او گفت ما برای دشوارترین روز‌ها آماده شده ایم ودشمن می‌داند درصورت جنگ گسترده موشک‌ها وپهباد‌های نقطه زن ما تمام اهداف از پیش تعیین شده را درتمام فلسطین اشغالی هدف قرار خواهد داد و هیچ مکانی از تیررس سلاح‌های ما در امان نخواهد بود و این امر پایه‌های موجودیتی رژیم صهیونیستی را متزلزل خواهد کرد.
دبیرکل حزب الله گفت در دریای مدیترانه نیز تمام سواحل، بنادر و کشتی‌های دشمن هدف قرار خواهد گرفت.
سید حسن نصرالله توقف جنگ در غزه را تنها راه حل برای آتش بس در دیگر جبهه‌های یاری غزه از جمله لبنان دانست و گفت نبرد درجبهه لبنان خسارات مادی، معنوی وروانی سنگینی بردشمن صهیونیستی وارد کرده و جیغ و داد شهرک نشینان صهیونیست بیانگر نقش و تاثیراین جبهه است که مانع از پیروزی دشمن درغزه شده است.
وی گفت دشمن نگران پیشروی رزمندگان مقاومت به بلندی‌های الجلیل است و در صورت گسترش جنگ احتمال ورود مقاومت به الجلیل وجود دارد.
دبیرکل حزب الله تاکید کرد رزمندگان مقاومت براساس اطلاعات بسیار دقیق می‌جنگند و پهباد‌های شناسایی مقاومت با پرواز برفراز مناطق بسیار دورتر از شهرحیفا ساعت‌ها از مراکز حساس رژیم صهیونیستی تصویر برداری کرده اند و آنچه حزب الله منتشر کرد تنها بخش کوچکی از تصاویر ضبط شده برفراز حیفا ست.
او گفت تنها بخشی از سلاح‌های موجودمان را بکارگرفته ایم و درصورت نیاز سلاح‌های جدید به میدان خواهد آمد و ما امروز به تمام سلاح‌های مورد نیاز دست یافته ایم.
سید حسن نصرالله اعلام کرد نیرو‌های رزمی مقاومت به رقم بسیار بیشتر از یکصد هزار رزمنده رسیده که دراوج آمادگی برای ورود به میدان نبردند و به سران برخی جنبش‌های مقاومت که خواستار اعزام نیرو به لبنان شدند گفتیم بیش از میزان نیاز نیروی آماده داریم.
دبیرکل حزب الله به دولت قبرس نیز درباره پیامد‌های بکارگیری این جزیره از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: از حضور و رزمایش‌های دشمن صهیونیستی در مناطق و فرودگاه‌های قبرس اطلاعات دقیق داریم و دولت قبرس باید بداند با ادامه این وضعیت قبرس به بخشی از جنگ تبدیل خواهد شد.

نظر شما