شناسهٔ خبر: 67277728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

برگزیدگان قرعه‌کشی نامه مهر و گنبد کبوتران به مشهد مقدس دعوت می‌شوند

۲۴ برگزیده قرعه‌کشی آئین اختتامیه دو مهرواره ادبی «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیرماه به مشهد مقدس دعوت می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی، عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان با اعلام این خبر گفت: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ آیین اختتامیه مهرواره‌های ادبی «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» با اعلام برگزیدگان برگزار شد.

در این ویژه برنامه، قرعه‌کشی از میان بیش از سه‌هزاروصد شرکت‌کننده حضوری و برخط، انجام گرفت و ۲۴ برگزیده اعلام و معرفی شدند. صدیقی افزود: دعوت به سفر سه روزه مشهد مقدس با تأمین هزینه ایاب‌وذهاب و اسکان، وعده برگزارکنندگان این ویژه برنامه بود که به دلایل مختلف، محقق و اعطا نشد. با توجه به ارزش معنوی این مهرواره و اشتیاق برگزیدگان به زیارت امام مهربانی‌ها، در یک سال و اندی پیش پیگیری و ارتباط مستمری از سوی برگزیدگان با عوامل اجرایی برنامه صورت می‌گرفت.

با لطف خداوند متعال، عنایت امام مهربانی ها، ماه گذشته این مسئله مرتفع شد و هزینه‌های این برنامه تأمین گردید. صدیقی ادامه داد: بر همین اساس و طی تماس مجدد با برگزیدگان قرعه‌کشی آئین اختتامیه دو مهرواره ادبی «نامه مهر» و «گنبد کبوتران»، حضور ایشان از تاریخ یازدهم تا سیزدهم تیرماه در مشهد مقدس و با تقبل هزینه‌های ایاب‌وذهاب، اسکان و پذیرایی با حضور یک نفر همراهی اعلام شده است. کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان در پایان گفت: امیدواریم این برنامه که مشتاقان و منتظران بسیاری را دارد با برنامه‌ریزی و همراهی تمامی عوامل ستاد، به خاطره‌ای شیرین برای شرکت کنندگان تبدیل شود.

نظر شما