شناسهٔ خبر: 67277720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رابطه جالب کروس و گوندوگان: ذهن هم را می‌خوانیم

ایلکای گوندوگان، ستاره تیم ملی آلمان، می‌گوید توانایی خواندن ذهن تونی کروس را پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی مجارستان و میدان رفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد و صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند.

گوندوگان ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود که موفق شد یک پاس گل برای جمال موسیالا ارسال کند و یک گل هم به ثمر برساند و به این ترتیب نقش بسیار مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی برای آلمان ایفا کرد و پس از پایان بازی از همکاری درخشانش با کروس حرف زد.

2045642

این ستاره آلمانی که فصل گذشته را در بارسلونا و به عنوان رقیب کروس در زمین حضور داشت به خبرنگاران گفت: «حالا که کمی نزدیک‌تر به هم بازی می‌کنیم می‌توانیم حتی تعریف و تمجید بهتری از هم داشته باشیم. نکته خوب ماجرا خصوصا با تونی اینجاست که فقط با نگاه کردن به هم در یک صدم ثانیه در زمین می‌توانیم بفهمیم که طرف مقابل به چه چیزی فکر می‌کند.

به این شکل می‌توانیم به راحتی موقعیت بعدی را برنامه‌ریزی کنیم. این ارتباطی است که واقعا در زمین خاص و مهم است و ما به شکلی باورنکردنی از آن برخوردار هستیم که کار را برایمان بسیار راحت می‌کند.»

نظر شما