شناسهٔ خبر: 67277624 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اصفهان پس از ۱۰ سال مجدد میزبان فعالان اقتصادی حوزه سرامیک می‌شود

معاون امور نمایشگاه‌ها و برنامه‌ریزی و توسعه بازار نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: چهاردهمین نمایشگاه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی پس از ۱۰ سال از آخرین زمان برگزاری، برای میزبانی از فعالان اقتصادی حوزه سرامیک در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد گیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی اصفهان اظهار کرد: اصفهان پس از ۱۰ سال فاصله از آخرین زمان نمایشگاه مشابه، چهارم تا هفتم تیر سال جاری میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

وی افزود: فضایی حدود شش هزار متر مربع در نمایشگاه اصفهان در نظر گرفته شده است و از ۱۱ استان در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و تلاش بر این است تا گروه‌های زنجیره‌ای موضوعات نمایشگاه شامل محصولاتی که در صنعت سرامیک و کاشی کاربرد دارد گردآوری شود تا فعالان در این حوزه به نمایش توانمندی‌های خود بپردازند.

معاون امور نمایشگاه‌ها و برنامه‌ریزی و توسعه بازار نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از مشارکت‌کنندگان از جمله برندهایی همچون کاشی نائین و کاشی ارس از استان اصفهان هستند، همچنین نزدیک به ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان از استان‌های یزد، تهران، البرز، شیراز، کرمان، مشهد، لرستان و فارس در این نمایشگاه هستند.

گیوی تصریح کرد: امیدواریم گروه‌های محصولات نمایشگاه کاشی و سرامیک، شیرآلات، رنگ، مواد اولیه، ماشین‌آلات و ابزارهای نصب کاشی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گیرد.

نظر شما