شناسهٔ خبر: 67277359 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برخورد محترمانه با گزینه‌های داخلی؛

دهمین سرمربی خارجی پرسپولیس می‌آید

باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به خبر والتر ماتزاری نشان نداده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته جلسه هیئت مدیره پرسپولیس در حالی برگزار شد که مسئولان این باشگاه بار دیگر به اتفاق نظر رسیدند که سرمربی جدید این تیم از میان گزینه‌های خارجی انتخاب شود. علاوه بر بحث در جلسه، حسین بادامکی صراحتا مدعی شد که 72 ساعت بعد (روز شنبه) سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.

ساعتی بعد جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد که پرسپولیس با والتر ماتزاری به توافق رسیده است.

در این بین البته گفته می‌شد مهدی تارتار و افشین قطبی به عنوان گزینه آلترناتیو این باشگاه مطرح هستند. تارتار با توجه به سابقه بازی در پرسپولیس و تجربه بالا در لیگ برتر و همچنین نتایج خوب با ملوان، به عنوان گزینه این تیم مطرح بود و افشین قطبی هم به دلیل سابقه مربیگری طولانی بین‌المللی، قهرمانی با پرسپولیس و هدایت تیم ملی، به عنوان دیگر گزینه داخلی مطرح می‌شد.

2045630

اما در نهایت پرسپولیس انتخاب خود را انجام داد و اگرچه آنها با ادبیاتی کاملا محترمانه نسبت به گزینه‌های داخلی صحبت کردند، اما حداقل برای فصل جاری سیاست خود را انتخاب سرمربی خارجی قرار دادند و با سرمربی ایتالیایی به توافق رسیدند.

به این ترتیب ماتزاری اولین سرمربی ایتالیایی تاریخ پرسپولیس خواهد بود.

در سال‌های گذشته پرسپولیس با هدایت اوسمار و برانکو عنوان قهرمانی لیگ برتر را برای چهار بار به دست آورد و با یحیی گل‌محمدی نیز سه مرتبه عنوان قهرمانی را کسب کرد. همچنین افشین قطبی و علی پروین دیگر سرمربیان قهرمان لیگ برتر برای پرسپولیس هستند.

همچنین بعد از حضور بگوویچ، آری هان، دنیزلی، کرانچار، وینگادا، ژوزه، برانکو، کالدرون و اوسمار، پرسپولیس در انتظار ورود دهمین سرمربی خارجی تاریخ لیگ برتری خود به ایران خواهد بود.

نظر شما