شناسهٔ خبر: 67277358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۸۰۹ متقاضی طرح جوانی جمعیت در ساوه اراضی خود را تحویل گرفتند

ساوه - ایرنا - فرماندار ساوه گفت:اراضی احداث مسکن ۸۰۹ متقاضی جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به آنان تحویل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی الیاسی، روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی واگذاری اراضی هشت هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار کرد: هم اکنون این اراضی در حال انجام عملیات آماده سازی برای شروع عملیات ساخت مسکن است.

وی اضافه کرد: همچنین هم اکنون ۲ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در قالب اجرای مرحله اول طرح مسکن ملی در شهرهای ساوه، اوه و غرق اباد به اتمام رسیده و در حال تحویل واحد مسکونی به متقاضیان است.

۸۰۹ متقاضی طرح جوانی جمعیت در ساوه اراضی خود را تحویل گرفتند

به گزارش ایرنا، مرحله دوم قرعه کشی تعیین اولویت تخصیص زمین برای احداث واحد مسکونی یک هزار و ۱۰۲ متقاضی جوانی جمعیت و چهار هزار و ۷۱۸ متقاضی اقدام ملی مسکن ساوه نیز همزمان با سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد.

هم اکنون زمین واحد مسکونی به تمام ۲۸۵ خانواده دارای چهار تا ۶ فرزند بدون قرعه کشی، زمین به ۵۲۴ نفر از ۸۱۷ خانواده دارای سه فرزند نیز بر اساس قرعه کشی تعین شد؛ این شهرستان ۲ خانواده دارای ۶ فرزند، ۲۵ خانواده دارای پنج فرزند و ۲۵۹ خانواده دارای چهار فرزند متقاضی استفاده از طرح مسکن جوانی جمعیت هستند.

مرحله اول ساخت نهضت ملی مسکن ساوه به تعداد یک‌هزار و ۸۴۸ واحد مسکونی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است؛ ۴۹۲ واحد از این تعداد به صورت موقت به راه و شهرسازی تحویل داده شده و متقاضیان در حال تکمیل پرونده نهایی خود برای تحویل دایم هستند.

این طرح‌ها شامل ۹۸۰ واحدی در شهرک مهر، ۳۸۴ واحدی در شهرک علوی و ۴۸۴ واحدی بام ساوه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است؛ ۱۴۱ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند.

نظر شما