شناسهٔ خبر: 67277332 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات نقش آفرینی پیامرسان‌های داخلی در انتخابات+ فیلم

رئیس سازمان فناوری اطلاعات مطرح کرد: نماینده نامزد ریاست جمهوری باید از طرف وزارت کشور به ما معرفی شود تا ارتباط با پیامرسان‌ها برقرار شود.

صاحب‌خبر -

به دنبال برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عوامل زیادی می‌توانند در شناخت و انتخاب درست فرد شایسته نقش داشته باشند، به همین منظور هر سازمان، نهاد، شرکت یا حتی فردی که بتواند نقشی در این زمینه ایفا کند و در شناخت و اطلاع رسانی درست، تاثیرگذار باشد، نیاز است وارد میدان انتخابات شود.

محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور در این باره در گفت‎ وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد: هر نامزد ریاست جمهوری یک کانال اصلی و چند کانال استانی و هواداری دارد. هرکدام از پیامرسان‌ها به نحوی در این زمینه ارائه خدمت می‌کنند. برای مثال آی‌گپ و روبیکا امکان پخش زنده و کلاب هاوس دارند و می‌توانند از آن ها در این زمینه بهره بگیرند.

او در مورد تعرفه‌های کانال‌های استانی و هواداری گفت: بعضی از این خدمات ویژه، رایگان و بعضی شامل ۵۰ درصد تخفیف هستند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات با بیان این که ایام انتخابات است و مردم نیاز به اطلاع رسانی دارند، اعلام کرد: نماینده نامزد ریاست جمهوری باید از طرف وزارت کشور به ما معرفی شود تا پیامرسان‌ها بدانند چه کسی نماینده کدام نامزد است. به محض اینکه نماینده معرفی شود، به نمایندگان ۶ پیامرسان متصل می‌شوند و اقدامات لازم انجام می‌شود.

خوانساری تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مواردی است که همه باید مشارکت کنند و مشارکت پیامرسان‌ها هم به این شیوه مقدور است.

<div id="video-display-embed-code_19454484"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8759163/19454484?width=400&height=300"></script></div>

خبرنگار: فاطمه کربلایی

 

برچسب‌ها:

نظر شما