شناسهٔ خبر: 67277331 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

خدمات‌رسانی فرهنگی موکب زوارالعباس به کودکان در مهمونی غدیر

فاطمه علی آبادی

محور اصلی فعالیت‌های موکب مکتب الزهرا (س) در مسیر پیاده روی مهمانی کیلومتری عید غدیر اجرای برنامه‌های فرهنگی در دو بخش بزرگسال و کودکان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی سام خانیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره فعالیت‌های موکب خدام زوارالعباس در پیاده روی کیلومتری غدیر اظهار داشت: موکب خدام زوارالعباس قریب به ۱۲ سال پیش تأسیس شد و سالهاست که در شارع میثم تمار به عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: فعالیت موکب خدام زوارالعباس در کربلای معلی به بحث پذیرایی از زوار می‌پردازد و علاوه بر این فعالیت، سال گذشته نیز در روز غدیر و در پیاده روی مهمونی ۱۰ کیلومتری فعالیت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

سام خانیانی با بیان اینکه سال گذشته این موکب نزدیک میدان امام حسین (ع) مستقر بود ابراز کرد: پذیرایی از مهمانان حاضر در مهمونی ۱۰ کیلومتری، در اختیار قرار دادن اسباب بازی برای کودکان، توزیع بسته‌های فرهنگی و تبلیغی بین آحاد مردم، برپایی غرفه نقاشی و… از جمله اقداماتی بود که سال گذشته در راستای تکریم مهمانان غدیر توسط این موکب صورت گرفت.

این فعال فرهنگی عنوان ادامه داد: امسال نیز همانند سال گذشته علاوه بر بحث پذیرایی، برنامه‌های فراوان فرهنگی برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. از برنامه‌های جدید برای امسال برپایی استیج و برگزاری برنامه‌های زنده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز حوالی میدان امام حسین (ع) مستقر خواهیم شد گفت: بانیان مردمی و خیرین برای برپایی این موکب کمک خواهند کرد و در کمک رسانی به موکب از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

نظر شما