شناسهٔ خبر: 67277262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای شهر شهرکرد:

رییس جمهور باید نظام فکری با ثباتی داشته باشد

شهرکرد-عضو شورای شهر شهرکرد گفت: رئیس جمهور باید نظام فکری با ثباتی داشته و یک شخصیت کاریزماتیک باشد.

صاحب‌خبر -

ماشاالله ایزدی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: انتخابات در تحولات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، در جریان‌سازی در سیاست‌های اقتصادی فرهنگی، اجتماعی و پیشرفت و تعالی کشور بسیار مؤثر می‌باشد، ما با گفتمان انتخابات مواجه هستیم منتهی انتخاباتی که در تراز اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و توانمندی‌های رئیس‌جمهور آینده بیان داشت: کسی باید در پی کسب این جایگاه رفیع باشد که توان بسیج کردن نیروها و نخبگان را داشته باشد، بتواند اعتماد نخبگان، جوانان و اقشار مختلف مردم را جلب کند به عبارتی دیگر مدیریت اجرایی هوشمندانه و قوی داشته باشد.

این عضو شورای شهر شهرکرد افزود: ویژگی‌های مدیریتی باید منطبق بر ارزش‌های الهی و انقلابی باشد، یک کاندیدای ریاست جمهوری را فقط با برنامه‌های روی کاغذ نمی‌توان سنجید بلکه سوابق مدیریتی و کار جهادی حائز اهمیت است.

وی به منویات مقام معظم رهبری اشاره و مطرح کرد: کسی که به‌عنوان رئیس جمهور می‌خواهد زمامدار امور شود، باید شجاع و نترس باشد یعنی در مقابل هجمه‌ها، ترفند و مکر دشمنان مقاوم، جسور و شجاع باشد؛ هر جا کشور ما عزتمندانه و سربلند بوده که رهبران و شخصیت‌های برجسته‌ای سکان‌دار کشور بودند و با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند.

ایزدی با اشاره به ویژگی‌های دیگر رئیس‌جمهور آینده تصریح کرد: رئیس جمهور باید نظام فکری با ثباتی داشته و یک شخصیت کاریزماتیک باشد، معتقد به مبانی نظام مقدس اسلام، قانون اساسی، معتقد به امامین انقلاب، خدمتگزار و مخلص مردم باشد، نگاهش برای تعالی کشور نگاه به داخل بوده و برای حل مشکلات کشور، چشمش به امتیاز بیگانه نباشد؛ در طول تاریخ نشان داده شده هر جا رهبران مقتدر داشتیم دشمن عقب‌نشینی کرده است.

وی اذعان داشت: رئیس‌جمهور در تراز گفتمان امامین انقلاب نباشد نمی‌تواند نتیجه بگیرید؛ نظام ما یک نظام الهی و انقلابی مبتنی‌بر باورهای دینی و اعتقادی باشد، رئیس‌جمهور منظومه فکری‌اش بر این موارد منطبق باشد و از ظرفیت مردم استفاده کند؛ منظومه فکری ایشان باید در جهت خدمت به مردم باشد، اگر یک مدیر برنامه‌محور و نخبه نباشد، نمی‌تواند تصمیم قوی بگیرد.

عضو شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه امروز شرایط سخت‌تر از گذشته می‌باشد توطئه، جنگ، مشکلات و… وجود دارد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عاملی که می‌تواند کشور را در معرض خطر جدی قرار دهد دوقطبی کردن و ایجاد اختلاف است، حفظ وحدت و انسجام توصیه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، باید همه در انتخابات پیش رو حضور حداکثری داشته باشیم و از کیان و انقلاب اسلامی دفاع کنیم، هر کس می‌خواهد پیش خداوند و حضرت رسول (ص) سربلند باشد باید در انتخابت شرکت کند، حضور در انتخابات با دوستان، آشنایان، فامیل، صحبت‌های چهره به چهره مؤثر می‌باشد، تلفن هر شخص یک ستاد است تلاش کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

وی به نقش مؤثر بانوان، رای‌اولی‌ها، فرهنگیان و… اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: شرکت در انتخابت وظیفه است، در انتخابات شرکت کنیم و راه امام و شهدا را ادامه دهیم، رئیس‌جمهور شهید مظلومانه زندگی کردند، چقدر مردمی، متواضع، فداکار و… بودند و تحولی عظیم در جامعه ایجاد کردند.

ایزدی به نقش رسانه در انتخابات اشاره و اظهار کرد: نقش رسانه ایجاد امید و تشویق مردم جهت جلوگیری از اختلاف و بدبینی می‌باشد؛ ارزش‌های الهی و انقلابی، نشاط اجتماعی و دستاوردها را در اولویت قرار دهیم، کمک کنیم تا یک اتفاق بی‌نظیر داشته باشیم، همه در این انتخابات حضور داشته باشند لازم است در فضاسازی گفتمان انقلاب تلاش کنیم تا فردای قیامت شرمنده امام و شهدا نباشیم.

نظر شما