شناسهٔ خبر: 67277196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حماسه جمهور:

کافه گفت و گو و موکب خدمت زمینه ساز افزایش مشارکت انتخاباتی

راه اندازی کافه گفت و گو و موکب خدمت زمینه ساز افزایش مشارکت انتخاباتی در استان بوشهر است.

صاحب‌خبر -

کافه گفتگو و موکب خدمت زمینه ساز افزایش مشارکت انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کافه گفت و گو با هدف تبیین خدمات دولت و ایجاد مشارکت حداکثری به ویژه نسل جوان و نوجوان در انتخابات پیش رو در سراسر شهر‌های استان بوشهر راه اندازی خواهند شد.

اکبر پورات اظهار داشت: در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از ظرفیت همه بخش‌ها از جمله حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استفاده شود.

وی افزود: همچنین مدیران استانی باید در مساجد و نماز جمعه در جهت بیان خدمات دولت سیزدهم و زمینه‌سازی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حضوری فعال داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر هم گفت: طرح موکب خدمت از برنامه‌هایی است که در کنار آن، پویش‌هایی همچون طرح منا (مبلغین نفر به نفر انقلاب اسلامی) به صورت مردمی شکل گرفته و هدف آن افزایش مشارکت در انتخابات است.

حجت‌الاسلام محمد قادری اظهار داشت: پویش مثل ابراهیم از برنامه‌های دهه امامت و ولایت است که در قالب این پویش با تولید محتوا توسط مبلغان خدمات دولت تبیین می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۰۰ مبلغ در استان بوشهر در قالب این پویش بدون معرفی و طرفداری از نامزد خاصی با تبیین شاخص‌ها ضرورت افزایش مشارکت مردم در انتخابات را یادآور می‌شوند.

ستاد مرکزی علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم با حضور شماری از هواداران در بوشهر افتتاح شد.

رئیس ستاد مرکزی علیرضا زاکانی در استان بوشهر گفت: به دنبال افتتاح این ستاد، ستاد‌های شهرستانی زاکانی نیز به زودی یکی پس از دیگری فعال می‌شوند.

محمد حیاتی افزود: احکام فعالان ستاد‌های زاکانی در استان بوشهر ابلاغ شده و براساس برنامه ترسیم شده بزودی فعالیت کمیته‌های مختلف اجرایی هم آغاز شده است.

وی گفت: راه اندازی پویش من حامی مبارزه با فسادم از طریق هشتگ، کلیپ و عکس نوشته و سخنرانی‌های شبانه با حضور چهره‌های برجسته استان از دیگر برنامه‌های محوری ستاد‌های انتخاباتی زاکانی در استان است.

نظر شما