شناسهٔ خبر: 67277178 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جانشین ستاد اربعین استان تهران:

ستاد اربعین استان تهران معین ایلام در خدمت رسانی به زوار است

جانشین ستاد اربعین استان تهران: جانشین ستاد اربعین استان تهران گفت: ستاد اربعین استان تهران معین ایلام در خدمت رسانی به زوار حسینی (ع) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، محسن نایبی در چهارمین جلسه ستاد اربعین استان تهران از ارائه خدمات، برنامه ریزی و انجام اقدامات بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده این ستاد خبر داد.

جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه استان تهران در ستاد اربعین، معین استان ایلام در امر خدمت رسانی به زائران حسینی (ع) است، گفت: کمیته زیرساخت تدابیر لازم جهت تسهیل رفت و آمد و ارائه خدمات به زوار در داخل مرزهای کشور را پیش بینی می‌کند.

نایبی افزود: خدمت رسانی به زائران اباعبدالله از تهران آغاز و در تهران نیز پایان می یابد لذا تمامی دستگاه‌های ذیربط مانند ترمینال‌های اتوبوس رانی، فرودگاه‌ها، شهرداری‌ها و … هم در مسیر رفت و هم برگشت با ستاد اربعین همکاری کنند.

وی تأکید کرد: مسأله اصلی ما این است که تمام نقص‌ها و ضعف‌هایی که مردم در اربعین گذشته با آن مواجه بودند را بررسی و در این جلسات آنها را حل و فصل کنیم.

جانشین ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اقدامات خوب فرهنگی و خدماتی در ترمینال سلام فرودگاه امام، از جمله فراهم آوردن فضای مناسب و امن جهت پارک خودرو‌ها، خواستار حضور نماینده این فرودگاه در جلسات ستاد اربعین شد.

انتهای پیام/

نظر شما