شناسهٔ خبر: 67277099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

محموله ميلياردي لوازم خودرو در نيشابور سرقتي از کار در آمد

صاحب‌خبر -
محموله ميلياردي لوازم خودرو در نيشابور سرقتي از کار در آمد

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ازشناسایی و دستگیری متهم به سرقت یک میلیارد ریالی لوازم و قطعات خودور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: ماموران گشت کلانتری 14 رحمت در حین گشت زنی در محدوده خیابان طالقانی غربی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان پلاک مخدوش مظنون که بلافاصله دستور ایست صادر اما راننده خودرو بدون توجه به اخطارهای مکرر پلیس با سرعت جنون آمیزی به سمت میدان حافظ متواری میشود.
 
سرهنگ حسین احمدی افزود :در ادامه مشخصات خودرو به کلیه گشتی های سطح شهر اعلام که متاسفانه راننده هم چنان به فرار خود ادامه تا این که بدلیل سرعت زیاد کنترل خودرو را از دست داده و خودرو واژگون می شود.
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: راننده خودرو که دچار جراحت سطحی شده بود دستگیر و ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو وانت پیکان مورد نظر 53 عدد انواع رادیاتور بخاری، كندانسور انواع خودروها و هم چنین  مقداری  روغن موتور همگی سرقتی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف کردند.
 
سرهنگ احمدی  عنوان  کرد :در ادامه تحقیقات پلیسی و بررسی گزارش های مركز 110 مشخص شد، از انبار یک شرکت خودروسازی این اقلام سرقت شده که متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از دقت و سرعت عمل ماموران پلیس تصریح کرد: تحقیقات از متهم جهت کشف سایر سرقتهای احتمالی دیگر ادامه دارد .

نظر شما