شناسهٔ خبر: 67277070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: آزادی حمید نوری یک دستاورد مهم در حوزه دیپلماسی و قضایی برای کشور است

نماینده مجلس دوازدهم آزادی حمید نوری را یک دستاورد بسیار مهم در حوزه دستگاه دیپلماسی و قضایی کشور دانست و گفت: این ۲ حوزه در هماهنگی کامل با هم عمل کردند و با اقتدار این شهروند را به کشورمان برگرداندند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان، ۲۶ خردادماه سال جاری حمید نوری شهروند ایرانی که بیش از ۴ سال پیش در سوئد با اتهامات واهی بازداشت شده بود، به‌تازگی آزاد و به ایران بازگشت.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با میزان، ضمن تشکر از رئیس دستگاه قضا و همه دستگاه‌هایی که در آزادی حمید نوری نقش داشتند اظهار داشت: حمید نوری به ناحق و ناجوانمردانه توسط دولت سوئد بازداشت شده بود و در دادگاه نمایشی این کشور مورد محاکمه قرار گرفته و برای وی به ناحق حکم صادر شده بود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس ادامه داد: قوه قضاییه با دقت نظر، تلاش و پیگیری موفق شد حمید نوری را به کشور برگرداند و ما صمیمانه از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: برخی از هموطنان ما همچون حمید نوری به ناحق در کشورهای دیگر گرفتار هستند و امیدواریم دستگاه قضا برای رهایی آنان در این مسیر مصمم به تلاش‌های خود ادامه دهد.

شریعتی گفت: آزادی حمید نوری یک دستاورد بسیار مهمی در حوزه دستگاه دیپلماسی و قضایی کشور ماست که در هماهنگی کامل با هم عمل کردند و با اقتدار این شهروند را به کشورمان برگرداندند.

انتهای پیام/

نظر شما