شناسهٔ خبر: 67277006 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

پخش تولیدات جدید ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی

جدیدترین محصولات شرکت ویستامدیا به نام «سرگیجه» در ژانر رئالیتی‌شو و «سی و پنج میلیمتری» در ژانر تاک‌شو، به شبکه نمایش خانگی آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا با رویکرد جدید تولید محتوا و ایجاد حلقه واسط بین توزیع‌کننده محتوا و مجموعه‌های تولید محتوا، بازوی ایرانسل در تولید محصولات ویدیویی است که به تازگی با تولید یک رئالیتی‌شو به نام «سرگیجه» و یک تاک‌شو به نام «سی و پنج میلیمتری»، به شبکه نمایش خانگی رونق داده است.

برنامه «سی و پنج میلیمتری»، یک تاک‌شوی فرهنگی هنری است. در این برنامه گفت‌وگو محور، فریدون جیرانی، کارگردان مطرح سینمای ایران، به گفت‌وگو با بازیگران، کارگردان‌های مشهور و افراد سرشناس می‌پردازد تا سری برنامه‌های گفت‌وگو محور و پرمخاطب در حوزه فرهنگ و سینما، بار دیگر با اجرای فریدون جیرانی، در شبکه نمایش خانگی ادامه پیدا کند.

این برنامه به کارگردانی تلویزیونی سارا کلاله و تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور، دوشنبه هر هفته از پلتفرم‌های VOD فیلیمو و فیلم‌نت، پخش می‌شود و مشترکان ایرانسلی می‌توانند بدون تهیه اشتراک و با ترافیک تمام‌بها، آن را تماشا کنند.

«سرگیجه» محصول دیگر ویستامدیا در ژانر رئالیتی‌شو است که مسابقه‌ای متفاوت و جذاب، همراه با چالش‌های سخت را برای شرکت‌کنندگان طراحی کرده و در بین هیجان‌انگیز‌ترین مسابقات ویدیویی شبکه نمایش‌ خانگی قرار دارد. این برنامه به کارگردانی محمد حاتمی و تهیه‌کنندگی مشترک مهدی مستوفی و محسن فراهانی، به گونه‌ای طراحی شده تا افراد مشهور حاضر در آن، طی مسابقه به یکدیگر حکم کرده و شرکت‌کنندگانی که در بازی محکوم شوند، با انجام چالش‌های سخت و هیجانی در بین مردم و در خیابان مواجه می‌شوند. برخی چالش‌ها نیز داخل استودیو انجام می‌شوند. در پایان، هر شرکت‌کننده که بتواند چالش خود را کامل‌تر انجام دهد و نظر سایرین را بیشتر جلب کند، برنده مسابقه اعلام می‌شود. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همچنین حامی مالی برنامه سرگیجه است.

«سرگیجه»، سومین رئالیتی‌شو پس از ارتش سری و اسکار، از محصولات ویستامدیا است که سه‌شنبه هر هفته از پلتفرم‌های VOD فیلیمو و فیلم‌نت، پخش می‌شود. مشترکان ایرانسلی می‌توانند بدون تهیه اشتراک و با ترافیک تمام‌بها، آن را تماشا کنند.

«ویستامدیا» در راستای تولید محتوای داخلی و مشارکت با برخی پلتفرم‌های داخلی، به عنوان زیرمجموعه ایرانسل تعریف شده و از پروژه‌های موفق مورد حمایت ایرانسل محسوب می‌شود. این پروژه تاکنون با ۳۰ پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چند رئالیتی‌شو، سریال و تاک‌شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله از دیگر فعالیت‌های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا تعریف شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما